lifestyle
100
Stereotipno društvo: Kako se žene "mjere" na osnovu dužine suknje i dubine dekoltea
Klix.ba
Švicarska organizacija za ženska prava Terre Des Femmes stoji iza zanimljive kampanje pod nazivom "Ne mjerite vrijednost žene prema njenoj odjeći", u cilju smanjenja stereotipa na seksualnoj osnovi koji izjednačavaju odjeću sa vrijednošću žene.
Kreativnu kampanju potpisuje umjetnica Theresa Wlokka, a u njoj su prikazani najčešće seksualizirani dijelovi ženskog tijela - noge i grudi, kao i pokazatelji o tome šta "u prevodu" znače određena dužina suknje i dubina dekoltea.
Od čistunice, preko provokatorice, pa sve do ku*ve - ovo je način kako se ženu najčešće poima na osnovu količine materijala koji pokriva njenu kožu.
Možda vas zanima
Nedavno predstavila album
Esma Numanović čini ljepšu stranu bh. muzike: Vjerujem da će moje pjesme doći tamo gdje je potrebno
Vezani članci
Treba vam jedan proizvod
Kako da vam mašina za veš i odjeća uvijek mirišu savršeno
Bez neugodnih mirisa
Koliko dugo možemo držati mokru odjeću u mašini
Jednostavan trik