Turistička ponuda
23

U Sarajevu predstavljene čari Beograda, prošle godine 25.500 noćenja gostiju iz BiH

FENA
Foto: M. O./Klix.ba
(Foto: M. O./Klix.ba)
Turistička organizacija Beograda u okviru promotivne kampanje pod sloganom "Go Belgrade" danas je u Sarajevu predstavila turističku ponudu glavnog grada Srbije na kojoj je naglašen značaj razmjene informacija o turističkim potencijalima i novim proizvodima.

Katarina Denčić iz Turističke organizacije Beograda je kazala da su po četvrti put u Sarajevu da bi predstavili ambijentalne cjeline i predstojeće manifestacije i kulturne događaje u tom gradu.

"Od prošle godine ukupan broj posjetilaca se povećao za četiri posto, a broj turista iz BiH u prva četiri mjeseca porastao je za 13 posto, sa više od 25.500 noćenja", kazala je Denčić.

Beograd je poseban kao turistička destinacija i pored dobro poznatih ambijentalnih cjelina kao što su Kalemegdan, Savamala, Zemun, grad ima značajnu kulturnu ponudu, veliki broj muzeja, galerija, pozorišta idr.

"Veliko interesovanje trenutno vlada za obnovljene muzeje poput Narodnog muzeja, Muzeja savremene umjetnosti, a primat i dalje imaju Muzej istorije Jugoslavije, Etnografski i Muzej Nikole Tesle koji su godinama u samom vrhu izbora turista", dodala je Denčić.

Ove godine Beograd je, prema njenim riječima, pripremio posebne muzičko scenske spektakle i to su „Beogradske priče“ koje će se tokom ljeta održavati svakog petka i subote na Kosančičevom vencu i Cvetnom trgu. Manifestacija „Omladinski kutak“ namjenjena je mladima, a obuhvata umjetničke radionice u cilju promocije kreativnih i kulturnih sadržaja grada za mlade neafirmisane bendove koji će se održavati u julu i septembru.

Najavljen je i Beer Fest u augustu, te Skadarlija Fest - novo takmičenje orkestara u sviranju starogradske muzike.

Nakon predstavljanja turističke ponude Beograda i umjetničkog programa „Kabare Beograd“ upriličeni su B2B sastanci predstavnika turističke privrede Sarajeva i Beograda.