Bez obzira na to što je ovakav vid prijevoza slobodniji i jednostavniji od uključivanja u gužve i javnog prijevoza, ležerna vožnja će biti ograničena u sedmicama koje su pred nama.
Potez od lokalnih biciklističkih lobista kritikovan kao "saobraćajni populizam" podrazumijeva zabranu biciklistima da voze kroz najpoznatije pješačke zone od 10 do 17 sati, a kao obrazloženje navedeno je da su opasni za turiste.
Zabrana bi trebala stupiti na snagu 1. maja, a ograničit će pristup biciklistima oko Vjenceslavovog trga, po Starom gradu te Karlovoj ulici koja vodi do 600-godišnjeg Karlovog mosta, kao i po starom židovskom naselju Josefov.
Probiciklističke grupe poručuju kako će ih ovaj potez dodatno obeshrabriti i naglašavaju da je Prag već sada grad s puno manje biciklista nego druge evropske metropole.
Ipak, zakonodavci su neumoljivi i poručuju da nisu protiv biciklista, već da je problem nedostatak prostora te da su sličan pristup zauzeli i neki drugi gradovi poput Kopenhagena.
"U pješačkoj zoni prednost bi trebali imati pješaci, a ne biciklisti. Svaki dan postoji konflikt jednih s drugima. To je srž problema", kazao je gradonačelnik Oldrich Lomecky, gradonačelnik Praga 1.