Hangzhou se ovim oglasom pridružio nizu gradova koji su u posljednje dvije godine ponudili zavidne poslove, poput masera ženskih grudi, osobe koja bi testirala vodene tobogane, panda ambasadora, blogera putovanja Cathay Pacifica...
Posao u slikovitom gradu, koji se nalazi nekih 200 kilometara jugozapadno od Šangaja, ponudila je Turistička komisija Hangzhoua. U opisu posla je širenje kulturnih iskustava u gradu putem društvenih mreža, pojavljivanje u promotivnom videu grada te savjetovanje stranih turista.
Ipak, ovaj posao nije tako lako ni dobiti. Kandidati moraju biti registrovani na Facebooku, Twitteru, Instagramu i Pinterestu (iako su Twitter i Facebook blokirani u Kini) te na njima pokazati svoj "kineski duh“ ispunjavajući najmanje jedan od zadataka: "Moje kinesko ime“, "Moj Hangzhou kostim“, "Moj Hangzhou recept“ i "Moja Hangzhou ljubavna priča“. Pobjednik će biti izabran na osnovu interakcija i aktivnosti koje ostvari u društvenim medijima.
Ovaj posao već je privukao pažnju brojnih kandidata iz cijelog svijeta, javila je Xinhua. Pobjednik će biti proglašen naredne godine i dobit će besplatnu 15-dnevnu kulturnu turu po Hangzhouu. Za razliku od sličnih konkursa, pobjednik neće ostati u Hangzhouu tokom cijele godine, već će se samo baviti društvenim mrežama.