promo
218

Njega kože do savršenstva: Biologique Recherche je brend koji njegu kože podiže na znatno viši nivo

U Sarajevu je završen trodnevni seminar za partnere i saradnike ekskluzivnog brenda Biologique Recherche. Generalna zastupnica Biologique Recherche za BiH Delila Spahić i vlasnica "Contour D" Ambassade de la Beaute u Sarajevu, kazala je da edukacije o proizvodima i načinima provođenja tretmana nikada ne prestaju.

"U Biologique Recherche smatramo da su edukacije ključ uspjeha. Koristeći ovaj brend, isti kvalitet tretmana dobit ćete u Parizu kao i u Sarajevu i svim drugim gradovima svijeta na svim kontinentima", rekla je Delila Spahić.

S druge strane, Biologique Recherche ima "otvorene" formule proizvoda i nakon provedenih naučnih istraživanja plasira unaprijeđene ili nove proizvode i tretmane s ciljem dovođenja njege kože do savršenstva. "Zbog svega navedenog, partneri i saradnici moraju pratiti novitete iz Biologique Recherche laboratorije. Sve ovo postižemo samo konstantnom edukacijom", rekla je Delila Spahić.

Podsjetila je da je ovaj ekskluzivni brend nastao prije više od 40 godina kada su biolog i fizioterapeut Yvan i Josette Allouche formulirali proizvode za kozmetičku struku koja je bila razočarana postojećim proizvodima.

"Zahvaljujući personaliziranom kliničkom pristupu koži sa čistim, koncentriranim, gotovo sirovim sastojcima, ali i preciznim uputstvima za primjenu, metodologija Biologique Recherche pruža često trenutnu efikasnost zbog koje uživa poseban ugled. Ovaj brend je danas prisutan u više od 80 zemalja svijeta, a u BiH je prisutan nešto više od 11 godina", rekla je Delila Spahić.

Biologique Recherche ima rješenje za sve probleme na koži

Bonnet Stephanie, internacionalna trenerica Biologique Recherche iz Pariza, kazala je da ovaj brend posebnim čine: "Provođenje tretmana prema trenutnom stanju kože svakog klijenta, čisti i vrlo koncentrirani proizvodi (bez parfema i boje), personalizirani pristup kozmetičara bilo kojem problemu sa kožom, uvijek poštujući funkcije epidermisa".

"Fokus rada Biologique Recherche je na učinkovitosti, a znanje i edukacije su ključ uspjeha. Važno je naučiti kako postaviti dijagnozu stanja kože, što je početna osnova za provođenje prikladnog tretmana. Svi naši proizvodi su visoko koncentrirani i efikasni, zbog čega moramo biti stručni kako bismo ih pravilno koristili. Tehnike koje provodimo prilikom tretmana su veoma složene, zbog čega svi naši saradnici moraju biti adekvatno educirani", rekla je Stephanie Bonnet.

Ona kaže da Biologique Recherche ima rješenje za svaki problem sa kožom, poput akni, rozaceje, uvele, sive ili zrele kože. "Također, možemo preventivno tretirati svaku vrstu kože pomoću specifičnih mišićnih stimulacija rukama ili aparatima. Svaki naš tretman je ujedno usmjeren i protiv starenja".

"Najveći ambasadori Biologique Recherche su korisnici proizvoda i tretmana ovog brenda jer njihova baršunasta, zategnuta, blistava i glatka koža sama po sebi priča o rezultatima", tvrde nacionalne edukatorice, Andreja Vasić i Emina Hodžić.

Posebno ističu tretmane aparatima Remodeling face kojim se reoblikuje oval lica i Micropuncture lab kojim se ubrizgava koktel vitaminskih seruma. Ovo su tretmani za sva stanja kože s akcentom na zrelije kože jer imaju odličan anti-aging učinak.

Edukatorice su znanje o Biologique Recherche tehnikama, tretmanima, aparatima i proizvodima, prenijele saradničkim salonima i klinikama u BiH tokom edukacije.

Posredstvom generalnog zastupništva Biologique Recherche u BiH, u našoj zemlji je formirana mreža saradničkih salona i klinika u kojima, osim u Sarajevu, Biologique Recherche proizvode i tretmane možete dobiti još u Banja Luci, Tuzli, Mostaru i Bijeljini.

Edukacije kao ključ uspješnih rezultata

"Klinika ima 20-godišnje iskustvo sa mnogobrojnim brendovima u kozmetologiji, ali sa proizvodima Biologique Recherche postignut je viši nivo u rezultatima svih problematika kože koje se tretiraju", izjavila je Tajana Jović, predstavnica ZU Specijalne bolnice iz hirurških i internističkih oblasti "S.Tetik" u Banja Luci

"Biologique Recherche je specifičan po svom individualnom pristupu i načinu kako posmatra kožu. Ne gleda prema tipovima kože, nego prema trenutnom stanju, jer se koža mijenja i u toku dana, a kamoli nakon dužeg perioda. Najistaknutiji su po tome što veliku pažnju poklanjaju samoj pripremi kože prije i nakon estetskih interevncija. Stoga bismo spomenuli najpopularniji proizvod Lotion P50, kao neizbježan početak ulaska u Biologique Recherche svijet", kazala je Tajana Jović i zaključila da su edukacije najbitniji faktor, jer samo edukovan terapeut može da pruži najbolje rezultate svom klijentu.

"Edukacije koje pohađaju uposlenice ovog salona su neprocjenjive, kako bi u konačnici svojim klijentima pružili što bolju uslugu i kako bi konstantno pratili i usavršavali metodologije rada ovog brenda", kazala je Marijana Azinović vlasnica mostarskog "La Belezza studia".

Dodala je da je Biologique Recherche najprestižniji i nakvalitetniji brend s kojim se susrela. "Naši klijenti su jako zadovoljni jer prvi put imaju pravilan pristup koži. Tome doprinosi i analiza trenutnog stanja kože koja je prvi korak u njezi. Povratne reakcije koje dobijamo od klijenata jesu- da im koža nije bila nikada ljepša i njegovanija".

Zurijeta Suljagić, marketing menadžerica Dermatološko- kozmetičkog centra "Farah" Tuzla i Sarajevo, istakla je da rad sa BR daje potpuno novu dimenziju u njezi kože.

"Naši klijenti su presretni što konačno mogu dobiti ove sjajne proizvode i tretmane u našim centrima. Sama potražnja za Biologique Recherche, kreirala je i ponudu. Nakon 20 godina iskustva, s pravom možemo reći da uz pomoć ovog brenda uspješno rješavamo, kako potrebe normalne i zahtjevne kože, tako i aknozne, seboreične ali i kože koja treba njegu nakon komplikovanih ljekarskih tretmana. Kao dermatološka ordinacija pod supervizijom prof. dr. dermatovenerologa, ali i kao kozmetički centar, dugo smo tražili jedan ovakav brend i konačno smo našli", rekla je Zurijeta Suljagić.

Istakla je da je u poslovanje DKC "Farah", sa ponudom Biologique Recherche tretmana, unijeto kvalitetno osvježenje i ekskluzivnost. "I naše osoblje je uz pomoć ovog brenda dobilo 'vjetar u leđa' zbog efikasnosti u radu, a klijenti su dobili ekskluzivne tretmane. Način i organizacija edukacija pod vođstvom gospođe Delile Spahić je takođe jedinstven i kako kaže naša kozemtičarka Blaženka, koja ima preko 20 godina isksutva, neprocjenjiv", istakla je Zurijeta Suljagić.

Maja Stijaković iz Mezoestetik centra iz Banja Luke smatra da su edukacije jedan od najvažnijih segmenata u saradnji sa ovim brendom, zbog specifičnih tertmana, procjene stanja kože, načina rada, velikog broja proizvoda, mogućnosti kombinovanja proizvoda, načina na koji se pristupa klijentu, proizvoda za kućnu njegu. Upitana, koje bi probleme s kožom svojih klijenata posebno istakla, a koji su riješeni uz pomoć Biologique Recherche proizvoda i tretmana, Stijaković je kazala: "Problematične kože sa izrazito proširenim porama, dehidrirane, reaktivne i osjetljive kože".

Predstavnice salona ljepote "Sensa" iz Bijeljine, Dragana Savić i Borisava Bogosavljević, kao ključne riječi za Biologique Recherche bi izdvojile: "Prirodna kozmetika, odmah vidljivi rezultati, bez nus pojava". "Prijatne, lagane teksture bez prikrivenih mirisa. Vrlo transparentan sastav. Jedinstvenost i autentičnost brenda u svakom smislu, što su prepoznali i naši klijenti koji smatraju da je brend dugačiji od onih koje su ranije koristili", smaratraju Dragana Savić i Borisava Bogosavljević.

Poziv na saradnju zainteresiranim salonima, klinikama i SPA centrima u BiH

Generalna zastupnica Biologique Recherche za BiH, Delila Spahić, rekla je da su se klijenti u BiH u velikom broju i sami uvjerili u rezultate tretmana i proizvoda i istakla važnost kućne njege proizvodima ovog brenda.

"Kućna njega je i ključ jednog, zdravog, blistavog lica koja u kombinaciji sa tretmanima daje pun efekat i izgled kakvom teže klijentice i klijenti širom svijeta", kazala je Delila Spahić i najavila novitete iz Biologique Recherche, koje će uskoro biti moguće kupiti i u BiH, a to su jedinstveni završni serumi u boji u pet nijansi koji istovremeno toniraju, njeguju, hidriraju i štite kožu, ali i nove formule krema oko očiju Contour Des Yeux Biofiksin i Contour Des Yeux VIP O2, koje smanjuju otečenost, podočnjake i bore.

Delila Spahić kaže da je najsretnija kada klijenti proizvode i tretmane Biologique Recherche nazivaju magičnim, a radost ove spoznaje želi podijeliti i sa drugima. Pozvala je zainteresirane salone, klinike i SPA centre iz cijele BiH, koji ispunjavaju uvjete, na saradnju sa ovim brendom u svrhu poboljšanja usluga svojim klijentima i širenja misije besprijekorno lijepe i blistave kože.

Više informacija o Biologique Recherche u BiH možete dobiti na www.biologique-recherche.ba