Moda i ljepota
1

U SCC-u se otvaraju dvije nove prodavnice - Calliope 28. i Terranova 30. maja

Tržni centar Sarajevo City Center, koji se nalazi na Marijin-Dvoru, i predstavlja jedno od najvažnijih komercijalnih i rezidencijalnih dijelova Sarajeva, uskoro će biti bogatiji za dvije nove prodavnice, Terranova i Calliope, koje su pod upravom kompanije Balcanica d.o.o.

Terranova je pozitivna, svježa, prati gradski stil sa idealnim odnosom kvaliteta i cijene. Prisutna je u Bosni i Hercegovini sa četiri prodavnice, od kojih je jedna u Sarajevu. Sada se otvara prodavnica od 700m2, sa kolekcijama za muškarce, žene, djecu kao i kolekciju intimnog rublja.

Robna marka, koja je nastala 1988. i komercijalizovana od strane Teddy Grupe (multinacionalna, porodična kompanija sa sjedištem u Riminiju), na svjetskom tržištu se izdvaja po gradskom, jednostavnom, a istovremeno cool stilu.

Terranova je jednostavna (easy) robna marka u svakom pogledu: (easy to wear) jednostavna za nošenje, sa proizvodima koje je lako nositi; jednostavna za kupovinu (easy to buy), zahvaljujući pristupačnoj cijeni; jednostavna za život (easy to live), zbog osjećaja slobode i svježine kojom odiše svako prodajno mjesto, od Kopenhagena do Dubaija.

Calliope prvi put u BiH

Calliope je prvi put u Bosni i predstavit će se sa prodavnicom od 600m2 sa linijama za muškarce, žene, kao i sa linijom asesoara.

Calliope je robna marka nastala 2005. godine koja oblači ženu u potrazi za glamuroznim stilom, ali istovremeno aktuelnim i savremenim, sa ciljnom grupom između 25-35 godina. Od samog početka je akreditovana u svijetu glamura, prateći svjetske modne trendove.

“Pravi smo entuzijasti”, bio je komentar Marka Miletića, generalnog direktora Balcanice d.o.o.

Otvaranje dvije radnje u samo dva dana

Što se tiče Terranove, to je druga prodavnica u Sarajevu, sa površinom koja prati standarde ove robne marke. Calliope je međutim, novost, prva prodavnica u Bosni i Hercegovini i sigurni smo da će se svidjeti klijentima; Bosna i Hercegovina je veoma važna za naš razvitak; Nakon prodavnica u Zenici, Mostaru, Sarajevu i Banja Luci (sljedeće otvaranje), nastavićemo da tražimo lokacije koje će nam omogućiti da proširimo prisustvo naših robnih marki u čitavoj zemlji.”

Grupa Teddy

Terranova je robna marka koja pripada Teddy Grupi, multinacionalnoj, porodičnoj kompaniji koja je od 1966. godine odabrala odjeću kao svoj primarni biznis. Grupa Teddy se sastoji od 3 robne marke: Rinascimento, Terranova, Calliope i prisutna je u 48 zemalja sa 579 prodavnica i 16 veleprodaja. Konsolidovani prihodi dostigli su u 2012. godini kvotu od 484,8 miliona eura, zahvaljujući prodatim komadima odjeće u iznosu od 69,9 miliona i sa neto dobitkom od 34,3 miliona eura. Također i u 2013. godini Grupa bilježi pozitivan rast.

Grupa Teddy ima preko 2000 zaposlenih.