Moda i ljepota
0

Sarajevo Fashion Week 2003: Kolekcija NEO by TU PUNO PRAZNO

Klix.ba
Svaka uspješna kolekcija mora biti orginalna i mora imati jednu vezujuću temu koja se kao lajtmotiv provlači kroz cijelu kolekciju.

Međutim, ovoj formuli nedostaje još jedan magični sastojak od kojeg ovisi uspjeh kolekcije: to je onaj šmek koji ne znamo definisati, ali ga odmah prepoznajemo. To je ono što Francuzi nazivaju ''je ne sais quoi'', a taj element je ono što odvaja ''Tu Puno Prazno'' od ostalih mladih kreatora.

''Neo'' je istovremeno sexy i agresivna kolekcija koja počiva na fuziji suprotnosti neonske boje na crnoj podlozi, chic i shock...

Dok sam gledala njihove kreacije nisam mogla a da se ne upitam ''Šta je Neo?'' je li pret-a-porter ili haute couture? Retro ili futurizam? I najbitnije: kako doći do njihove odjeće?

Ako ste bili pametni i glasali za njih, vjerovatno ste na oficijelnoj stranici Sarajevo fashion week-a vidjeli da oni svoje kreacije definišu kao fuziju glamur-a i punk-a. A ta fuzija se pokazala izuzetno uspješna. Od samog početka, kad su postavili svoje skice na internetu, postali su favoriti.

Ko je prisustvovao prvoj večeri Sarajevo fashion week-a, mogao je primjetiti da je veliki broj mladih kreatora crpio inspiraciju iz orijentalne nošnje. Da li je to povećano interesovanje pod utjecajem ove žalosne političke situacije u svijetu, ili su u pitanju pomni gledaoci poznate brazilsko-marokanske serije? Sve se ne gledaju serije!?

Ali, dobitnici Nagrade za Najbolju kreaciju, ''Tu Puno Prazno'', su krenuli u sasvim drugom smjeru. Njihova kolekcija je prije svega urbana, ona je otjelotvorenje našeg doba: sexy, brzo i opasno.

Koža, lanci, kaiševi; sve to malo aludira na Sado-Mazo, ali umjesto da je vulgarno ono postaje chic. A za vas, borce za životinjska prava, odahnite! Nije prava koža! NO ANIMALS WERE HARMED IN THE MAKING OF THIS COLLECTION.

Pohvalno je da ovi mladi ljudi, osim što slijede i stvaraju trendove, obraćaju pažnju i na etičke probleme.

Mislim da će njihova odluka da ne rade s kožom poslužiti kao primjer budućim generacijama kreatora. Pogledajte samo Stellu McCarthney, njen glavni uvjet da se priključi Gucci Grupi je bio da ni u kom slučaju ne radi s kožom.

Zar biste vi mogli nositi svojeg kućnog ljubimca kao krpu?

IT'S ONLY FASHION MAN!

Marina Biblija