Primjer inkluzivnosti
58

Reklama za naušnice u kojoj model nosi slušni aparat izazvala lavinu pozitivnih reakcija

N. O.
Foto: Twitter
Foto: Twitter
Reklama za naušnice britanskog brenda ASOS na kojoj model ima kohlearni implantant - vrstu slušnog pomagala, izazvala je lavinu pozitivnih reakcija na društvenim mrežama.

Britanski brend trenutno prodaje par malih zlatnih naušnica s privjeskom u obliku gljive za 6,89 dolara, međutim niti dizajn niti cijena nisu ono što je privuklo pažnju.

Kako se vidi na stranici brenda, nasmijani model nosi kohlearni implantat na desnom uhu, a sama manekenka Natasha Ghouri je rođena gluha.

Ovo je prvi slučaj ovog tipa inkluzivnosti u modnim kampanjama i oglasima proizvoda, što su brojni korisnici društvenih mreža prepoznali kao potez vrijedan aplauza.

U komentarima na Twitteru korisnici koji imaju problema sa sluhom odobrili su ovaj potez brenda ASOS istaknuvši kako će širenje svijesti i češće viđanje ovakvih pomagala u javnosti pomoći da se osjećaju "normalno" i uključeno.