Njena saradnja sa ovom markom je još nevjerovatnija, jer je njihov vodeći dizajner Karl Lagerfeld prošle godine izjavio da niko ne želi gledati punije žene.
"Debele majke sa kesicama čipsa sjede ispred televizora i govore da je ta mršava manekenka ružna", rekao je.
Ipak, u januaru ove godine, Lagerfeld (71) bio je primoran da pogazi svoje riječi pošto se burleskna diva, Miss Dirty Martini, fotografisala za V Magazin, odjevena upravo u Chanel.
Možda to objašnjava što je Renn slikana samo od ramena prema gore, dok se torzo muškog modela Baptista Giabconia koji je pored nje na fotografiji, dobro vidi.
Prošle godine je napisala knjigu o svojoj borbi protiv anoreksije protiv koje se bori od svoje trinaeste godine. Iako je kasnije zarađivala dosta dobro kao model za veće brojeve, ona je oduvijek odbijala tu vrstu opisa.
"Trebamo prestati govoriti o plus brojevima ili normalnim brojevima odjeće. Ja sam samo model i tačka", kazala je jednom prilikom.
Renn je naglasila da se nada da će kampanja promijeniti način na koji industrija gleda na veće modele.
"Mislim da se industrija mijenja i otvorenija je za nove ideale", rekla je. "Najbitnija je osobnost i trenutak koji je uhvaćen. Nije važan broj farmerki, važan je talent i trud. Nadam se da će industrija vidjeti ovu kampanju kao dobar primjer toga".