Moda i ljepota
14

Lindex proslavlja 60 godina mode s dizajnerom Jeanom Paulom Gaultierom

Klix.ba
Za Lindex 2014. godina je jubilarna. Od početka 1954. kompanija je evoluirala, razvijala se i postavljala sama sebi izazove. Uz uspješnu dizajnersku saradnju Lindex je pozicioniran kao brend sa snažnim fokusom za modu.

Za godišnjicu Lindex želi proslaviti, ne samo svojih 60 godina poslovanja, već takođe i budućnost. Sa ovim što je rečeno, Lindex izoštrava svoju kolekciju i predstavlja renomiranog francuskog dizajnera Jeana Paula Gaultiera kao gostujućeg dizajnera.

Lindex je jedan od vodećih evroskih brendova sa više od 480 prodavnica na 16 tržišta. Na početku 1950. godine nakon otvaranja prvog modnog lanca, fokus je bio uglavnom na donjem rublju. Međutim, nije trebalo dugo da se dometi produže na kolekciju za žene, a zatim i na dječiju odjeću.

Dvadeset novih prodavnica u 2014.

Danas je u vlasništvu finske kompanije Stockman koja je kupila firmu 2007. godine. Kupovinom je otvorena mogućnost širenja na rusko tržište. Lindex ima velike planove za budućnost i konstantno rade sa jasnim ciljevima na razvoju brenda.

Kompanije je još uvijek u periodu širenja i postao je uspješna internacionalna modna kuća. U posljednjih nekoliko godina Lindex je usmjeren na Rusiju i srednju Evropu, a u pripremi su i dodatna tržišta. Cilj je da se nalazi u više modnih gradova u Evropi, sa ciljem da se u 2014. otvori više od 20 novih prodavnica, uključujući tri prodavnice u Londonu i lokalnu e-komercijalnu stranicu za UK.

"Sa ogromnim ponosom Lindex se osvrće na prethodnih 60 godina rada, a pogledajte kako se kompanija stalno razvija i napreduje. Ali tu nije kraj, ove godine sa godišnjicom osnivanja slavimo, sa velikim planovima za budućnost i radujemo se pokretanju i otvaranju naše prve poslovnice u Londonu", kaže Goran Bale, CEO Lindex.

Jean Paul Gaultier dizajnira za borbu protiv raka dojke

U posljednjih nekoliko godina, Lindex je sarađivao sa mnoštvom renomiranih međunarodno priznatih dizajnera. Kroz dizajnerske saradnje, Lindex je uzdigao svoju modu u nove visine. Sada Lindex karakteriše dizajnerska ikona Jean Paul Gaultier kao gost dizajner sa jedinstvenom kolekcijom u borbi protiv raka dojke.

Kolekcija je posvećena partnerstvu kompanije sa Fondacijom za borbu protiv raka dojke i bit će pokrenuta 8. oktobra 2014 godine. Prethodne dizajnerske saradnje, pored mnogih, su modne kuće kao što je Missoni, te saradnja sa Matthew Williamson.

Uz promet od 688 miliona eura i 5.000 uposlenika, Lindex vrlo ozbiljno preuzima društvenu odgovornost i svjesno radi na održivoj budućnosti. Opširan DOP trud je veliki dio Lindexove historije, strategije ali i budućeg razvoja.

Prirodna posvećenost u istraživanju raka dojke se razvijala, i tokom 11 godina duge suradnje sa Fondacijom za borbu protiv raka dojke Lindex je, zajedno sa svojim kupcima donirao millione sredstava za istraživanje raka. Ukupno do sada Lindex je donirao 11,6 miliona eura za borbu protiv raka dojke.

Veliki dio sredstava je rezultat različitih aktivnosti kao što su gore navedene dizajnerske saradnje.