Helena i Jelena
139

Dizajnerke iz Ljubuškog: Lola.tees je naše osnovno zanimanje, "Made in BiH" stvari su sve popularnije

Piše: El. B.
Iza već prepoznatljivog domaćeg brenda Lola.tees stoje Helena Bilić i Jelena Džolić, djevojke iz Ljubuškog koje vole svoj posao i raduju se novim izazovima, a sebe opisuju kao netipično tipične Hercegovke. One nude drugačiji pristup modi, a stvarčice iz njihovog asortimana rado kupuju i nose brojne trendeseterice iz BiH i regije.

Sve je počelo sa Cvijetkom Zanovijetkom, broševima za odjeću i modnim dodacima za kosu koje je izrađivala Helena, a koji su 2011. postali hit i Lolama otvorili put na društvenim mrežama gdje su plasirale prvi model majice.

"Na početku zaista nije bilo teško, nismo nailazile na veće poteškoće i zahvalne smo jer nam je na taj način 'krenulo od ruke'. Majice su u kratkom roku postale hit i izazvale oduševljenje, a takav razvoj situacije bio nam je veliki poticaj za dalji rad", rekle su.

Iako je krenulo kao hobi i dodatna djelatnost, Helena i Jelena danas posluju u okviru obrtne proizvodnje i Lole su njihovo osnovno i primarno zanimanje.

"Pet dana sedmično, pa možemo reći gotovo kroz cijeli dan, posvećene smo Lolama, jer društvene mreže nikada ne spavaju, ali zato uzimamo vikend za predah i punjenje baterija", rekle su.

Drugačiji pristup modi

Danas u ponudi imaju više od 70 modela. Trude se mjesečno predstaviti minimalno dva-tri nova modela, a majice, košulje, suknje i haljine prilagođavaju željama kupaca. Svaki od modela iz ponude moguće je uraditi i za dijete.

"Asortiman je zaista veliki i radimo na tome da bude što veći i bolji. Ovisno o sezoni i postojećim trendovima nastaju i novi modeli. Posebno nas raduje izrada dječijih modela koji su u posljednjem periodu veoma traženi i to što smo proširili našu ponudu preko poslovnih saradnika u Srbiju i Irsku te je Lole moguće naručiti i u drugom govornom području na lakši, pristupačniji i jednostavniji način", rekle su.

Majice su i dalje najtraženiji komad iz Lola.tees asortimana, a bitno je spomenuti da Lole u posljednje vrijeme nude mnogo modela koje je, osim u svakodnevnim prilikama, moguće nositi i u nekim poslovnim i svečanijim. Kažu kako svaki novi komad koji stvore zauzima posebno mjesto, a trenutno su zaljubljene u suknju Sara i onesize haljinu Zoe koju su napravile od prozračnih materijala s dezenom i koju je moguće nositi kao haljinu i kao kimono (ogrtač).

Upornost i rad

Pričaju nam kako su, u trenucima kada su postale veoma popularne i kada su Lole postale brend, prepoznale mogućnost stalnog samozaposlenja i odlučile uložiti vrijeme, trud i novac.

"Prema dosadašnjem iskustvu, bitno je podizati ciljeve stepenicu po stepenicu. Navikle smo da su Lole brend i trudimo se to opravdati svojim radom", rekle su.

Neugodna iskustva veoma su rijetka, a jedini problem s kojim se susreću su kopije koje su, ističu, neizbježne u bilo kojoj vrsti proizvodnje, a koje se trude premostiti prepoznatljivošću i kvalitetom kojem pridaju najviše pažnje. Prepoznaju to i bh. građani koji posljednjih godina sve više pokazuju zainteresiranost za stvari koje su #MadeInBiH. Zahvaljujući tome, lokalni kreativci afirmirali su se kao kvalitetni proizvođači.

"Iako je to 'pitanje' na kojem treba još intenzivnije raditi s obzirom na to da uvoz kod nas i dalje ima prioritet, #madeinbih primjećujemo sve više u različitim okvirima proizvodnje pa se nadamo da je to stavka koja će u narednim godinama dobiti još veće značenje i koja će privredu naše zemlje dovesti u red kojem realno i treba pripadati. BiH jeste zemlja mogućnosti, samo nažalost politika i pristup nas još uvijek u dobroj mjeri koče", zaključile su Helena i Jelena.