Ministarstvo je zatražilo od nadležnih institucija da zabrane reklamu zato što, kako kažu, "učvršćuje pogrešne stereotipe o ženama kao seksualnim objektima".
U spornoj reklami, oskudno odjevena manekenka savjetuje žene kako partnerima saopćiti lošu vijest.
"Oglašivači ignoriraju napredak postignut u borbi protiv seksistističkog ponašanja i djelovanja. Također, reklama diskriminira žene. Promotivni spotovi šalju poruku da se senzualnošću može 'smekšati' bilo ko i podstiče Brazilke da koriste svoj šarm kako bi utjecale na reakcije svojih muževe", stoji u saopćenju ministarstva.
Kompanija donjeg rublja "Hope", koja je dala snimiti pomenutu reklamu, ističe da je ona imala jasan i unaprijed definiran cilj, a to je da na zabavan način pokažu da prirodna senzualnost po kojoj su Brazilke poznate širom svijeta, može biti učinkovito oružje kada treba reći neku lošu vijest.
Zbog toga je kompanija i angažovala Gisele, koja je jedna od najuspješnijih Brazilki na međunarodnom planu.