Moda i ljepota
0

Alma Ras predstavila Manners - novi brend za urbanog muškarca

Klix.ba
(Foto: Feđa Krvavac/Klix.ba)
U sarajevskom hotelu Evropa sinoć je kompanija Alma Ras, u prisustvu nekoliko stotina gostiju, predstavila novi brend donjeg rublja za muškarce Manners.

Promociji su prisustvovali brojni prijatelji i saradnici kompanije Alma Ras, ali i poznate ličnosti iz društvenog života. Na samom početku programa posebnu dobrodošlicu gostima uputio je direktor firme Rasim Memagid.

"Izuzetna nam je čast i privilegija predstaviti naš novi brend Manners, koji smo stvarali sa mnogo pažnje, prateći najnovije trendove ali i stil života modernog i uspješnog muškarca. Manners proizvodi, počev od vizuelnog rješenja, novih modela i linija proizvoda, idu u korak sa svjetskim brendovima. Naša strategija zapravo jeste da Manners proizvode, pored našeg tržišta, izvozimo i pozicioniramo u zemlje EU, pa i šire. Ostaje da poželimo uspješan rast i razvoj brenda Manners, barem u onoj mjeri kako smo to kroz naš dosadašnji rad ostvarili sa brendom Alma Ras", kazao je Memagid.

Spektakularnom igrom sjenki pozorišta Promenada iz Hrvatske, predstavljen je novi brend čiji je zaštitni znak list vinove loze kojim su kroz historiju pokrivani intimni dijelovi tijela. Ovo je ujedno i prvi nastup Sjena na području BiH od njihovog takmičenja i pobjede u trećoj sezoni Supertalenta Nove TV.

Zaštitno lice novog brenda je uspješni model i profesionalni trener Tarik Kaljanac, koji je izlaskom iz "sjene", započeo modnu reviju i predstavio novi brend Manners.

"Zajedno sa kreativnim timom firme Alma Ras, sudjelovao sam u kreiranju vrhunskog domaćeg proizvoda, koji će ujedno odgovoriti i potrebama moje dinamične svakodnevnice. Ponosan sam što predstavljam muškarca 21. vijeka, što sam ambasador Mannersa. Odlično se osjećam kada nosim nešto tako kvalitetno i moderno, dizajnirano samo za nas muškarce", kazao je Kaljanac.

Voditelj manifestacije bio je Emir Cocalić, dok su se za dobru atmosferu, tokom ostatka večeri, pobrinuli članovi benda Jazz Guerilla.

"Naša vizija novog brenda predstavlja muškarca 21. vijeka, u stalnom pokretu, koji se lako može prepoznati po tome što je uvijek u nekoj žurbi i takmiči se s vremenom. Komunikativan je i naklonjen putovanjima te tako teži i novim standardima rublja i spavaćeg programa. Neovisan, odvažan, uspješan - Manners muškarac osvaja novi milenij svojim sigurnim nastupom, originalnošću i odvažnom kretnjom kroz životne situacije u kojima odlučuje, upravlja i inspirira. Muževan u svojoj samouvjerenosti, moderan u razumijevanju ljudi oko sebe, Manners muškarac cijeni tradiciju, ali živi za promjene i kretanje prema naprijed", saopćeno je iz kompanije Alma Ras.

Prva Manners kolekcija sadrži posebno osmišljene linije proizvoda, kratke ili duže bokserice i tradicionalne gaćice sa orginalnom, elastičnom gumom u pojasu, udobne potkošulje i majice kratkih rukava, dizajnirane za potrebe dinamičnog muškarca spremnog na poslovne izazove i užurban životni ritam, kao i udobne, pamučne pidžame, mekane, frotirne ogrtače, komotne pidžama hlače u modernom spektru Manners sezonskih boja pa i duge hlače kao omiljeno tajno rublje mnogih muškaraca u hladnijim mjesecima. Uz posebno dizajniranu kolekciju u ponudi će se naći i bazično rublje, u crnoj ili bijeloj boji. U narednoj sezoni očekujte i dodatni asortiman, kao što je poseban sportski program ali i mnoga druga iznenađenja.

Kompletan proizvodni program Manners kolekcije kao i Basic linije bit će dostupni u svim Alma Ras prodajnim objektima (Sarajevo, Visoko, Zenica, Tuzla, Mostar, Banja Luka i Bihać), franšiznim buticima (Mostar, Konjic, Gradiška) ali i kod drugih poslovnih partnera širom BiH.