Eksperimentalna ulica će biti Exhibition Road u otmjenom kvartu Kensington. U ulici neće biti saobraćajnih znakova, semafora, niti trotoara, a automobili i pješaci bit će potpuno ravnopravni. Brzina će biti ograničena na 30 kilometara na sat, a pješaci će moći da je prelaze na bilo kojem mjestu.
Cilj takvog "podijeljenog prostora", kako se označava takva ulica, jeste razvijanje odgovornosti prvenstveno kod vozača prema pješacima i ostalim sudionicima saobraćaja.
Ideja je preuzeta iz Nizozemske, kako je prenijela agencija AFP, gdje su takve ulice otvorene u nekoliko gradova. Čak su u eksperiment uključena i velike raskrsnice s kojih su odstranjeni svi saobraćajni znakovi i semafori radi postizanja neke vrste samokontrole saobraćaja.
Na taj način se žele potaknuti vozači da sami regulišu saobraćaj, da češće koče i mnogo više razmišljaju o pješacima i ostalim sudionicima u saobraćaju, objasnio je direktor britanskog Kraljevskog automobilskog kluba.
On ipak smatra da eksperiment može biti "mač s dvije oštrice" jer neke može potaknuti na opreznost, ali kod agresivnijih vozača može pojačati neodgovornost.
U Velikoj Britaniji postotak nastradalih u saobraćajnim nesrećama je najmanji u Evropi.