Anketa kompanije Dove
0

Žene ne cijene rad muškaraca u domu

Sarajevo-x.com
Muškraci vjeruju da rade više nego što im se to priznaje, pokazalo je ispitivanje javnog mnijenja koje je provela kompanija Dove, proizvođač sredstava za higijenu.

Sedmično muškarci provedu 13 sati radeći kućne poslove, koji obuhvataju čišćenje, iznošenje smeća i namještanje kreveta.

Oko 60 posto od 1.000 anketiranih smatra da njihov trud ostaje neprimijećen, odnosno da njihove partnerice to ne vide jer ne prave buku.

Skoro polovina muškaraca osjeća da se žene više hvale kad nešto urade, piše Telegraph.

Muškarci najčešće iznose smeće (oko 85 posto anketiranih), nose kese iz prodavnice (80 posto), te kupuju hranu (78 posto).

Istraživanje Dovea otkrilo je i da muškarci sedmično potroše 4,7 sati na kućne poslove, a sat i po na popravke i 6,9 sati na brigu o djeci.

Paul Connel, brend menadžer Dovea, o ovome kaže: "Naše istraživanje pokazuje da moderni muškarci počinju više govoriti o svom učešću u kućnim poslovima, te da popularni stereotipi o tome kako muškarci ništa ne rade kod kuće više ne vrijede."