PROMO
8

Humorom se dm još više približio svojim kupcima

Protekle dvije sedmice pažnju javnosti izazvala je dm-ova kampanja "Neizrecivo dobro", njemački kvalitet po najboljoj cijeni!

Veliki broj šerova i različitih, ipak uglavnom pozitivnih, komentara na dm-ovo pitanje Kako vi izgovarate svoj omiljeni proizvod dm marke, ponukao nas je da istražimo ideju i pozadinu kampanje, ali i provjerimo stav struke.

Koliko puta reklamne kampanje prođu sasvim neopaženo i ne opravdaju svoj cilj, odnosno ne uspiju generirati interes ciljne skupine, ili u slučaju imidž kampanje izazovu kontraefekt?! Na ovo gotovo retoričko pitanje dovoljno je reći vrlo često, jer nije nepoznanica da se marketinška industrija u cijelom svijetu suočava sa izazovom kako osvojiti kupca.

Osvojiti kupce u BiH i privući pažnju javnosti pošlo je za rukom kompaniji dm. Naime, nakon istraživanja prema kojem je njemački kvalitet dm marka proizvoda prepoznat kao benefit dm ponude, jer dolazi iz zemlje koja je sinonim za kvalitet, pouzdanost i inovacije, ideja je bila "mane" njemačkog jezika, pretvoriti u "vrline". Teško izgovorljivi nazivi dm marka proizvoda bili su povod za interakciju sa kupcima, u kojoj su se uspjeli nasmijati i zabaviti. I tako je upadljivom i možda pomalo neočekivanom i neobičnom komunikacijom dm uspio privući pažnju javnosti i povećati prepoznatljivost proizvoda.

Kako kaže kreativni direktor BBDO Sarajevo Almir Kurt Kugla, ova kampanja je drugačija u odnosu na do sada viđene te je i sam na Facebooku napisao post Alal ćufta ko god je ovo radio!!!, i dodaje "Post koji sam podijelio na društvenim mrežama je izazvao veliki broj komentara i reakcija da sam se i ja iznenadio, a veoma me obradovala činjenica da postoji klijent koji će biti toliko otvoren da pristane na drugačije. Drago mi je da ovdje imamo kampanje u kojima se možemo razmahati, i zaista skidam kapu tvorcima takve "budalaste" ideje koja je zaista privukla veliki broj reakcija, mahom pozitivnih".

"Dobra reklama je sigurno ona koja će privući pažnju konzumenta, a kada još nasmije publiku, tada slobodno možemo reći da je odlična", mišljenja je Amela Barlov, creative lead kreativne agencije McCann Sarajevo. "Sa sigurnošću mogu tvrditi da je dm drogerie markt sa ovom kampanjom osvojio publiku u BiH, možda i zato što je korišteni humor srodan našem narodu."

"Sve što doprinosi boljoj komunikaciji između potrošača i brenda, odnosno proizvoda, je dobro i korisno pa tako i kampanja Neizrecivo dobro", kaže nam Ekrem Dupanović, glavni i odgovorini urednik portala mediamarketing.com. "Istina je da nam se jezik često "lomi" kada čitamo nazive proizvoda, posebno na njemačkom ili francuskom jeziku (engleski nam je nekako bliži). Ovo je poruka potrošačima, ali i dm-u koji bi, s obzirom na obim prodaje u BiH, Srbiji i Hrvatskoj mogao ambalažu raditi i na jednom od naših jezika. Agenciji sve pohvale za dobru ideju i kvalitetnu produkciju". Mi dodajemo i dm-u na dobroj realizaciji!