|

Gloria: Kako je domaći brend postao "must-have" beauty industrije

Gloria: Kako je domaći brend postao "must-have" beauty industrije
10
Sponzorirani članak
21.9.2019. u 11:55
0
komentara
10

dijeljenja
Gloria: Kako je domaći brend postao "must-have" beauty industrije
Kad je u pitanju kozmetika, tržište je preplavljeno različitim brendovima i proizvodima, od onih najjačih i najpoznatijih koji vladaju svjetskom beauty scenom, do nekih manje poznatih.
U eri internet revolucije kojoj svjedočimo i s kojom se i sami razvijamo, skoro svi brendovi dostupni su potrošačima u Bosni i Hercegovini. Zbog toga, novom proizvodu koji se nađe na tržištu nije nimalo lako zadobiti povjerenje novih korisnica.

Prirodnoj kozmetici Gloria to je pošlo za rukom, a razlog se krije u vrlo jednostavnoj činjenici: u kvalitet njihovih proizvoda su se uvjerile žene na svojoj koži, doslovno.

Zbog toga popularnost Glorijinih proizvoda raste nevjerovatnom brzinom, a brend Gloria sve više osvaja tržište i prerasta u nešto mnogo veće od brenda – u pravi pokret. Pokretu promocije zdravih i prirodnih kozmetičkih proizvoda nedavno su se pridružile i četiri veoma uspješne žene iz bh. javnog života: Amra Džeko, Ivana Macanović, Naida Kundurović i Marija Hudolin.

Naše uspješne dame, poslovne žene kojima je dostupan cijeli svijet na dlanu, odabrale su da koriste domaći proizvod. Zašto? Jer su i same prepoznale istinski kvalitet Glorijinih proizvoda, brižno osmišljenih i godinama vješto i pažljivo usavršavanih do potpune perfekcije. Jer su žene koje vole i poštuju sebe i svoje tijelo. Jer Amra, Naida, Ivana i Marija prate svjetske trendove, edukovane su i informisane, te vrlo dobro znaju da se i na svjetskoj sceni sve okreće i vraća prirodi. Njihovu potrebu, ali i svjetski trend, živjeti u ravnoteži s prirodom i ostvariti svoj prirodni potencijal, predosjetili su kreatori brenda Gloria, pa nisu imali ni najmanji problem da na to ponude adekvatan odgovor.

Tržište je prepuno raznih proizvoda, ali vrlo rijetki među njima se mogu pohvaliti da su potpuno prirodni i nerafinirani. Osim toga, stara indijska mudrost nas uči da ćemo lijek pronaći u prirodi koja nas okružuje i da ne trebamo za njim tragati u dalekim mjestima. A zar možemo zamisliti ljepšu prirodu od zlatnih hercegovačkih polja smilja? Sve najbolje što ta priroda nudi, sa smiljem kao glavnim sastojkom, Gloria je uspjela ugraditi u svoje proizvode, vodeći računa o svim detaljima – načinu prikupljanja i obrade, te o jedinstvenim recepturama.

"Mnogi od sastojaka sadržanih u proizvodima prirodne kozmetike Gloria u davna vremena su imali vrijednost jednaku zlatu. To ide u prilog činjenici da priroda sa sobom nosi daleko veći luksuz, nego što ga mogu ponuditi sintetički proizvodi masovne industrijske proizvodnje. To su spoznali i veliki svjetski brendovi koji su, između ostalog, osjetili i prijetnju koja dolazi od autentičnih, originalnih, čistih i sigurnih proizvoda nastalih na najudaljenijim krajevima planete, na mjestima gdje je priroda netaknuta i još uvijek blagonaklona prema ljudima. Na sreću po naše tržište, to su na vrijeme spoznali i kreatori prirodne kozmetika Gloria, koji već danas bez straha i ustručavanja stoje na policama trgovačkih lanaca, rame uz rame sa svjetskim brendovima", navode iz Glorije.
Prijavi grešku


Komentari (0)
Komentari na članak su isključeni.