Nova kampanja
7

Povodom Dana žena Johnnieja Walkera na nekim bocama zamijenila je Jane

Klix.ba
Johnnie Walker se uoči Dana žena pridružio globalnom pokretu za rodnu ravnopravnost te je ovaj dan odlučio obilježiti specijalnom edicijom Jane Walker Black Label.

Prvi put su, nakon skoro dva stoljeća ovog brenda, promijenili lik na boci. Tvrde da nije riječ samo o marketingu i da je žena na boci dio njihove progresivne kampanje "Keep Walking America".

Jane Walker Black Label bit će u prodaji od marta sa preporučenom cijenom od 34 dolara po boci. Od svake prodate boce Jane Walker izdanja, jedan dolar bit će doniran organizacijama koje se bore za prava žena, a 150.000 od ukupno 200.000 dolara donacije Johnnie Walkera ide Fondu Elizabeth Cady Stanton i Susan B Anthony za njihovu kampanju Monumental Women. Dio novca ide organizaciji She Should Run koja pokušava potaknuti veći broj kandidatkinja za političke položaje u SAD-u.

Neki su pozdravili ovu odluku, no mnogi je smatraju ciničnom.

"Ne vidim ovo kao simbol ravnopravnosti spolova, već kao marketinšku strategiju za povećanje prodaje", samo je jedan od brojnih kritičkih komentara na Twitteru.