Marketinški trik
0

Mala pakovanja zavaravaju pa jedemo više

Sarajevo-x.com
Dobre stvari možda dolaze u malim paketićima, ali to nije dobra ideja kad je u pitanju hrana. Istraživanja provedena na volonterima pokazala su da oni koji jedu čips iz malih vrećica pojedu više nego oni kojima je čips serviran u velikim, prenosi New Scientist magazin.

Ekspert za marketing, profesor Rik Pieters dao je 140 studenata vrećice čipsa da jedu dok gledaju TV. Devet njih je dobilo male vrećice, a ostali istu količinu čipsa ali raspoređenu u dvije vrećice.

Da bi studenti mislili na kalorije koje unose, polovina je upitana brinu li se o svojoj veličini i težini dok se gledaju pred ogledalom.

Zatim su studenti posmatrani kako jedu. Oni koji nisu zabrinuti zbog svoje kilaže nisu mnogo brinuli o tome koliko su pojeli. Ali oni koje su naučnici prethodno 'podsjetili' na problem koji se može pojaviti sa kilažom, reagovali su na čips drugačije.

Oni koji su dobili velike vrećice nisu bili raspoloženi da ih otvore, a oni koji su to ipak učinili pojeli su znatno manje od onih koji su dobili male vrećice, prenosi Daily Mail.

Smatra se da male vrećice zavaravaju ljude o količini hrane koja je unutra, pa je zato više jedemo, ne razmišljajući o kalorijama.