Prvi put u svojoj historiji
112

Coca-Cola se uključuje u kampanju protiv debljine

Klix.ba
Coca-Cola, jedna od najmoćnijih kompanija za proizvodnju bezalkoholnih pića, se prvi put u historiji uključila u rješavanje rastućeg problema u cijelom svijetu - pretilosti.

Kompanija je saopćila da će u ponedjeljak početi emitirati dvominutni spot na CNN-u, Fox Newsu i MSNBC-u, u nadi da će njihov glas intenzivirati debate o pretilosti i utjecati na javno zdravstvo.

U spotu će biti istaknuto da je Coca-Cola tokom godina proizvela više niskokaloričnih pića te da je debljanje rezultat konzumiranja previše kalorija koje ne moraju nužno dolaziti iz bezalkoholnih napitaka.

Kompanija, koja je proizvođač broj jedan u svijetu kada su u pitanju bezalkoholna pića, pristala je na ovu kampanju pod pritiskom industrije. Glasnogovornica Coca-Cole Diana Garza kazala je da je kompanija osjetila potrebu da se uključi u rješavanje gorućeg problema pretilosti.

U spotu će biti predloženi načini koji mogu pomoći da se brzo sagori 140 kalorija, koliko se unese konzumiranjem jedne Coca-Cole, kao što su ples, smijanje, šetanje psa i slično.

Osim toga, kampanja bi trebala razbiti predrasude da u jednoj limenci Coca-Cole ima i do 900 kalorija, javlja AP.

Kompanija je već ranije pokrenula niz aktivnosti kako bi potaknula kupce da "biraju pametnije". Na bocama, limenkama i na prodajnim aparatima je počela objavljivati broj kalorija koje sadrži piće.