Za vidljive rezultate u teretani najbolje je proteine unositi rano ujutro

Za vidljive rezultate u teretani najbolje je proteine unositi rano ujutro
11
M. A.
23.10.2019. u 21:54
7
komentara
11

dijeljenja
Za vidljive rezultate u teretani najbolje je proteine unositi rano ujutro Ilustracija: Shutterstock
Gubitak težine se može postići smanjenjem unosa hrane i intenzivnijim kretanjem, ali neki hranjivi sastojci mogu ubrzati rezultate. Postoji li najbolje vrijeme da ih uzmete? Stručnjaci donose odgovor.
Bez obzira na to želite li izgubiti kilograme ili samo poboljšati kondiciju, odgovoriti na pitanje gdje započeti kada je riječ o ciljevima prehrane najčešće nije lako, piše Express.

Kombinacija plana zdrave prehrane s redovnim vježbanjem pomoći će vitkim osobama da se oblikuju, a posebno konzumacija namirnica s visokim sadržajem proteina ili jednostano proteinskog praha može biti od vitalne važnosti kada pokušavate da dođete u formu, tvrde stručnjaci. Međutim, najvažnije je pitanje kada biste ih trebali uzimati?

"Dodavanje više proteina u ishranu može pomoći postizanju kondicije", kaže nutricionista Gareth Nicholas.

Kada slijedite visokoproteinsku dijetu, možete svoju ishranu bazirati na mesu, ribi, jajima, orašastim plodovima, žitaricama i mahunarkama. Ukoliko ih dodate u ishranu, možete poboljšati kondiciju, ali dijeta mora osigurati da unosite adekvatnu količinu.

"Ukoliko se vaš plan svodi na vježbanje dva ili tri puta sedmično da biste smršavjeli i postali jači, tada modificirajte unos proteina. Razmislite koliko će vam dodatno proteina trebati i kako možete da ih unosite svakodnevno. Otkrit ćete da to ima veliki utjecaj na vašu sposobnost da intenzivnije vježbate, brže se oporavite i osjetite da imate više energije", dodao je Nicholas.

Kada je najbolje vrijeme da uzimate proteine?

"Znati šta treba poduzeti i u koje vrijeme je od presudnog značaja. Tokom sna vaše tijelo koristi proteine koje ste uzeli tokom dana za održavanje i rast mišićnog tkiva. Međutim, kada se probudite, vašem tijelu nedostaju aminokiseline, zato nastojte da uz doručak konzumirate najmanje 20 grama proteina. Proteinska kaša sa sjemenkama i voćem je zaista lagana i ukusna opcija", zaključio je Nicholas.
Prijavi grešku


Komentari (7)
Da biste mogli pisati komentare molimo da se prijavite ili registrujete...