{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Ove su vježbe dovoljne za efikasnu borbu protiv "pivskog stomaka"

22.1.2018. u 16:55
38
54
Ove su vježbe dovoljne za efikasnu borbu protiv "pivskog stomaka"
38
Ove su vježbe dovoljne za efikasnu borbu protiv "pivskog stomaka"
Ako volite popiti pivo nakon napornog radnog dana ili ih popijete nekoliko s društvom tokom zajedničkog izlaska, dobro će vam doći vježba kako biste sagorili kalorije i tako spriječili nastanak "pivskog stomaka".
TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA
Konzerva piva otprilike sadrži 153 kalorije, a ako popijete dvije ili tri, odjednom unosite 300 do 400 kalorija. Ako ste popili flašu, onda je količina unesenog piva jednaka dvije konzerve. Ipak, postoje vježbe i aktivnosti koje će vam pomoći da spriječite nastanak "pivskog stomaka".

Petnaestominutno trčanje je dovoljno za sagorijevanje kalorija koje se unesu ako popijete dvije konzerve piva. Ako ste izdržljiviji, dovoljan je i jednominutni sprint.

Ako niste među onima koji vole trčati, onda je alternativa vožnja biciklom. Zagrijte svoje tijelo kratkom vježbom, a potom krenite na dvadesetominutnu vožnju biciklom. Pobrinite se da to ne bude samo rekreativna vožnja, odnosno, da imate jači tempo.

Plivanje je najbolja vježba za cijelo tijelo, tako da na ovaj način možete sagorjeti mnogo kalorija. Tridesetominutno plivanje će spriječiti nastanak "pivskog stomaka".

Naravno, dizanje tegova također rezultira trošenjem kalorija. Ovaj vid treninga aktivira mišiće i ubrzava metabolizam, tako da nakon dvadesetominutnog dizanja tegova poneko popijeno pivo neće predstavljati problem.

Ukoliko vam ništa od navedenog ne odgovara, preostaje vam joga, Joga povećava fleksibilnost tijela i djeluje umirujuće, ali i oblikuje vaše tijelo, a taj proces uključuje sagorijevanje kalorija.

Najnovije
Najčitanije
Preporuke
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: