{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Nastavljamo s treningom: "Tursko ustajanje" - vježba za cijelo tijelo

22.9.2018. u 18:52
29
33
Nastavljamo s treningom: "Tursko ustajanje" - vježba za cijelo tijelo
29
 
Fitness instruktorica Lejla Šebić za čitatelje portala Klix.ba nastavlja pripremati vježbe pomoću kojih ćete na najbolji način oblikovati svoje tijelo.
TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA
Tursko ustajanje kao vježba, u suštini je sklop većine pokreta koji svako ljudsko biće izvodi svakoga dana ustajući iz ležećeg u stojeći položaj.

Sastoji se od četiri položaja, izvedenih uzastopno. Osim utjecaja na razvoj snage ova vježba također zahtijeva visok nivo koordinacije, fleksibilnosti i ravnoteže. Prilikom učenja izvodi se bez opterećenja, a kasnije se dodaje vanjsko opterećenje uteg ili girya.

Foto: H. M./Klix.ba
Foto: H. M./Klix.ba


Na početku vježbe ležimo na leđima i sa desnom rukom koja je ispružena vertikalno u visini ramena. Lijeva ruka se nalazi opružena na podlozi pod 45 stepeni u odnosu na tijelo. Lijeva noga je pružena, a desna je pogrčena.

U prvom dijelu vježbe izvodimo pretklon trupa (trbušnjak) i istovremeno dižući gornji deo tela s poda, oslanjajući težinu na lijevu podlakticu, a zatim na dlan, te snažno pritisnemo desnom nogom u podlogu. Nakon toga podižemo kukove, lijevu nogu savijamo i provlačimo ispod tijela. Cijelo vrijeme nam je pogled usmjeren prema desnoj ruci - gore.

Foto: H. M./Klix.ba
Foto: H. M./Klix.ba


Poslije toga se okrećemo i zauzimamo položaj za iskorak. Završni dio je podizanje u uspravni položaj iz kojeg se istim putem ponovo vraćamo u ležeći položaj. Isto napravimo na drugu stranu odnosno sa drugom rukom i nogom.

Vježba je snimljena u novootvorenom LM fitness centru u Vistafonu na Otoci.

Najnovije
Najčitanije
Preporuke
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: