Izazov sklekova za kraj uspješnog treninga: Ojačajte mišiće za samo jedan minut

Izazov sklekova za kraj uspješnog treninga: Ojačajte mišiće za samo jedan minut
18
Dž. L.
21.10.2019. u 21:26
30
komentara
18

dijeljenja
Izazov sklekova za kraj uspješnog treninga: Ojačajte mišiće za samo jedan minut Ilustracija: Shutterstock
Ukoliko ste iskreni i posvećeni ljubitelj fitnessa, na kraju fantastičnog treninga vrijeme je da izdvojite još samo jedan minut za izazov sklekova koji je omislio Jeremy Scott, jedan od omiljenih trenera koji radi za Men's Health.
Iako zvuči isuviše jednostavno, ova minuta mogla bi vam se učiniti najdužom ikada. Jednostavno podesite štopericu na jedan minut i radite koliko god možete sklekova. Sa svakim sklekom raširite i skupite noge.

Ovakvi sklekovi "napadaju" vaša prsa, stomak, mišiće gluteusa, ramena, a izvodeći maksimalan broj ponavljanja u jednom minutu, posebno nakon što ste već odradili trening, ovaj izazov je najbolji način za jačanje gornjeg dijela tijela. Pored toga što ćete izgubiti još kalorija, izgradit ćete mišićnu izdržljivost.

View this post on Instagram

🥵🥵 1 Minute Max Reps 🤬🤬 Nothing sexy just a basic 1 Minute all our test of what you have left in the tank. Finishing up an upper body session I decided to test what I had left to give in this 1 Minute Max Rep Test. Set the clock ⏰ for 1 Minute and complete as many legit reps of Pushup Jacks as possible (resting if you need to inside the minute to reach max reps) I ended up with 36 total and it left me laying here for a minute or so after 😰 ~ if you can’t do Pushup Jacks try standard pushups or elevated based on your ability level. I like these 1 Minute all out sets to end workouts to leave everything you got on the gym floor (literally) ~ if you give this a try be sure to tag 🏷 me at #jeremyscottfitness with your rep # ~ have a most bad ass Friday night kids! #friday #menshealth #pushups #pushupchallenge #pushupsvariation #cardio #sweat #workout #workouts #workoutmotivation #health #fitness #fitfam #personaltrainer #onlinecoach #scottsdale #phoenix #arizona #az #47daytransformation

A post shared by Jeremy Scott Fitness (@jeremyscottfitness) on


Scott savjetuje da se fokusirate na održavanje kontrole i spuštanja tijela. Svaki put prsa spustite do poda i držite čvrstu i ravnu kičmu. Izbjegavajte zabacivati karlicu prema podu kako biste varali i lakše odraditi posljednjih nekoliko sklekova.

Ukoliko smatrate da počinjete gubiti kontrolu i nepravilno raditi vježbu, Scott kaže da je najbolje uzeti kratku pauzu prije nego nastavite sa skekovima.

Kada istekne jedan minut, odmarajte se još nekoliko minuta, a zatim krenite u svoje uobičajeno hlađenje tijela i istezanje. Brojite koliko sklekova uspjevate napraviti u jednom minutu te pratite svoj progres iz sedmice u sedmicu. Scott je uspio doseći do 36 sklekova u minuti. Možete li i vi?
Prijavi grešku


Komentari (30)
Da biste mogli pisati komentare molimo da se prijavite ili registrujete...