PROMO
36

Cesar's otvorio novu poslovnicu u Alti, kupcima nudi popust od 40 posto na kompletan asortiman

Osim poslovnice u Importanne centru, modni brend Cesar's otvorio je svoja vrata i u sarajevskom centru Alta. Ovo je druga poslovnica Cesar'sa u Bosni i Hercegovini i nalazi se u Alti na drugom spratu.

O uspjehu brenda koji u našoj zemlji postoji više od deset godina dovoljno svjedoče zadovoljni klijenti koji u trgovinama Cesar'sa mogu pronaći kvalitet i pristupačne cijene.

Nakon svečanog otvorenja kojem je prisustvovao veliki broj zvanica i klijenata, direktorica brenda Cesar's Marina Fazlagić poručuje da su za kupce pripremili popust od 40 posto na kompletan asortiman u obje poslovnice, kako u Alti, tako i u Importanne centru.

"Nova poslovnica u Alti je definitivno kruna našeg poslovanja. Mnogi znaju da je Cesar's u BiH vise od deset godina. Međutim, bio je pod franšizom. Vlasnik brenda iz Istanbula Murat Ince je prije dvije godine odlučio oduzeti franšizu i nastaviti poslovanje sam. Tu kreće naša priča. Ušli smo u Importanne centar s velikim problemima, ali naš mali tim je sve to uspio prebroditi te smo ponovo vratili svoje kupce, ali i dobili nove", ponosno ističe Fazlagić.

Poručuje kako su zadovoljni uspješnom saradnjom s Importanne centrom te se nadaju da će istim tempom nastaviti i u Alti.

"Ovaj vikend povodom otvorenja kupcima nudimo 40 posto na kompletan asortiman nove kolekcije. Otvorili smo u 'najgore' vrijeme kako kažu, međutim naše mišljenje je da je ovo pravo vrijeme za proširenje našeg biznisa i zapošljavanja novih ljudi na šta smo jako ponosni. Cilj nam je da prebrodimo ovu krizu održavajuci biznis zdravim te nudeći našim kupcima sniženja i povoljne cijene", kaže Fazlagić.

Cilj im je, dodaje, da Cesar's dobije nove kupce i vide njihovu povoljnu ponudu i cijene. Cesar’s je prepoznatljiv po tome što je jedan od rijetkih brendova koji ima svoju proizvodnju.

"Ako sve bude prema planu, uskoro otvaramo novu poslovnicu i u još jednom od gradova u BiH. Cesar's je glasio kao 'skupi brend', međutim, preuzimanjem od vlasnika dobili smo prednost, a to je puno veći asortiman kako modelima, tako i cjenovno. Dobili smo i casual dio kolekcije. Sve to dolazi direktno iz naše proizvodnje, tako da smo jako konkurentni na tržištu cijenama, ali i materijalima", govori Fazlagić.