|

Bh. brend Dresscode ostaje vjeran bezvremenskoj eleganciji i promoviše kvalitet i udobnost

Bh. brend Dresscode ostaje vjeran bezvremenskoj eleganciji i promoviše kvalitet i udobnost
151
Sponzorirani članak
30.10.2019. u 08:52
0
komentara
151

dijeljenja
1/13
2/13
3/13
4/13
5/13
6/13
7/13
8/13
9/13
10/13
11/13
12/13
13/13
Urbani dizajn i šarm prirode vodilja su nove modne priče koju nam donosi nova kolekcija bh. brenda Dresscode.
Brend koji je nastao kao odgovor na potrebe domaćeg tržišta, te ubrzan i dinamičan način života, u svojoj novoj kolekciji kupcima osim estetike pruža i element udobnosti ali i mogućnost da izgledaju profinjeno i moderno tokom cijelog dana ma u kojoj se se situaciji našli. Neutralni tonovi boja, rafinirani materijali i bezvremenski krojevi ove kolekcije ponovno će privući pažnju zaljubljenika u modu.

"Dresscode iz godine u godinu podiže granice želeći tako svojim kupcima pružiti nešto novo i drugačije, a istovremeno zadržati kvalitetu i tradiciju na kojoj počiva bh. modna industrija. Odlučni da postanu bolji, izražajniji i smjeliji, komadi odjeće nove kolekcije odraz su odvažnog poslovnog ali, ovoga puta i casual stila koji prati posljednje modne trendove", otkrivaju iz ovog bh. brenda.

Nova kolekcija jesen/zima u svom asortimanu za nju nudi ženstvene krojeve uz trendi uzorke i trendi jesensku paletu boja koja krasi komade poput kaputa, mantila, odijela, jakni, bluza, hlača i majica. Muškom kolekcijom dominiraju popularne jesenske nijanse, dok su za istančane zaljubljenike stila posebno dizajnirani kaputi i odijela čiji kvalitet je odavno epitet brenda Dresscode. U novoj kolekciji možete pronaći i odlične modele čizama i cipela, a po prvi put Dresscode nudi i sportski asortiman, pa su tako od sada dostupne i trenirke, dukserice i patike.

Ovaj brend je za lica kampanje izabrao osobe koji simboliziraju uspjeh, imaju ciljeve te smjelo koračaju k njihovom ostvarenju. Adrijana Kurtišaj, poznato lice s TV ekrana u ovoj kampanji kroz svoj look pokazala je istančanu eleganciju, muzička umjetnica i arhitektica Maja Nurkić Maysia smjelost, dok je urednik magazina Sanel Hadžić prikazao urbani chic poslovnog odijevanja.

Da je Dresscode brend koji je prilagođen modernim ženama i muškarcima sa prepoznatljivim osjećajem identiteta govori i saradnja ovog brenda sa mnogim poznatim licima koji često nose Dresscode. U svojoj ponudi Dresscode posebno izdvaja odijela po mjeri, pa je tako u proteklom periodu ostvarena saradnja sa uspješnim košarkašem Nihadom Đedovićem i bh.glumcem i voditeljem Tarikom Filipovićem koji u novoj sezoni kviza Milijunaš nosi Dresscode odijela krojena po mjeri.

Posjetite Dresscode shop u BBI centru na II spratu, kao i u poslovnicima u Bugojnu i Travniku i stvorite ugodan i sofisticiran jesenji izgled spajajući svoje casual komade s dinamičnom i elegantnom novom kolekcijom. Dresscode pratite putem Facebook i Instagram stranica @dresscodebh.
Prijavi grešku


Komentari (0)
Komentari na članak su isključeni.