{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Mitovi i istina o stvarima koje trudnice smiju raditi

21.10.2018. u 16:13
10
9
Mitovi i istina o stvarima koje trudnice smiju raditi
10
Mitovi i istina o stvarima koje trudnice smiju raditi
Ilustracija: Shutterstock
Postoji mnogo stvari koje nisu potpuno jasne kada je u pitanju koncept trudnoće. Mnogi, između ostalog, vjeruju da trudnica treba jesti za dvoje, što uopšte nije tačno. Bright Side prenosi nekoliko stvari koje (ne) treba raditi u trudnoći.
TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA
U jednom kanadskom istraživanju se navodi da žene ipak smiju farbati kosu u trudnoći, iako mnogi tvrde da je to zabranjeno. Naime, količina hemikalija koju će vaša koža upiti je ograničena i bebi neće nanijeti nikakvu štetu.

Međutim, postoji nekoliko pravila na koje je potrebno obratiti pažnju.

Nemojte farbati kosu prije drugog tromjesečja, te obratite pažnju da je soba u kojoj farbate kosu prozračna. Ne ostavljajte farbu predugo na kosi i nosite rukavice u procesu bojenja kose. Nije preporučljivo farbati se više od tri do četiri puta za vrijeme jedne trudnoće.

Iako se trudnice često upozoravaju da ne bi trebale letjeti avionom, brojna istraživanja pokazuju da je količina radijacije kojoj je trudna žena izložena tokom leta sasvim sigurna i za nju i za bebu. Jedina stvar koja može predstavljati problem jeste ukoliko je vaša trudnoća rizična, tada je mnogo bolje biti na čvrstom tlu, a ne nekoliko hiljada kilometara u zraku.

Mnogo doktora tvrdi da trudnice ne bi trebale provoditi vrijeme u dugim kupkama. Eksperti ne preporučuju kupke duže od 20 minuta jer se tako povećava rizik od infekcija. Također je bitno da temperatura vode bude na 36 stepeni, jer sve više temperature mogu uznemiriti bebu.

Nema konkretnih naučnih dokaza da spavanje na leđima može utjecati na vaše zdravlje ili negativno utjecati direktno na dijete. U toku prvog i drugog tromjesečja je sasvim sigurno da spavate na leđima, osim ako vam vaš doktor savjetuje drugačije.

Veoma je poznata činjenica da trudnice ne bi trebale konzumirati alkohol, međutim istraživanje provedeno na univerzitetu u Bristolu pokazuje da jedna ili dvije čaše vina sedmično nemaju nikakav efekat na bebu.

Sa liste stvari koje svakodnevno konzumirate preporučljivo je ukloniti kafu.
Ono što šteti bebi iz kafe je kofein koji možete pronaći i u koli, čaju, toploj čokoladi i slično. Ukoliko ne možete funkcionisati bez kafe, možete sebi priuštiti maksimalno 300 miligrama dnevno, ali ako je ipak volite samo radi okusa jednostavno počnite piti kafu bez kofeina.

Iako mnogi mitovi navode da trudnice ne bi trebale vježbati, to nije uvijek istina. Naime, vježbanje je zabranjeno samo trudnicama koje imaju dodatnih problema u trudnoći. Neka istraživanja dokazuju da tjelovježba može pozitivno utjecati na mamu i bebu. Budućim majkama se preporučuju aerobik, istezanje, vježbe s utezima i joga.

Što se tiče hrane, preporuke eksperata su balansiranje dijete tako da se ne konzumira previše šećera jer to može imati loš efekat na dijete.

Također je potpuno sigurno jesti ribu jer ima dosta vitamina i minerala, te Omega 3 masnoće. Preporučuje se izbjegavanje nekoliko vrsta ribe kao što su losos, tuna i sardine.

Najnovije
Najčitanije
Preporuke
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: