uručena priznanja
102

Audi B2B Run: Održano peto izdanje najvećeg poslovno-sportskog događaja u BiH

Sinoć je u Sarajevu održano 5. izdanje Audi B2B Run utrke, najvećeg poslovno-sportskog događaja u BiH.

Na ovogodišnjoj utrci učestvovalo je preko 130 kompanija iz različitih industrija i više od 1.760 trkača koji su zajedno istrčali 8.800 km. Ovogodišnja sezona utrke oborila je sve rekorde, a Audi B2B Run je još jednom potvrdio status najmasovnije pojedinačne utrke u zemlji, koja podiže poslovnu zajednicu na noge.

Prvo mjesto u kategoriji malih kompanija pripalo kompaniji Alem Sistem, u kategoriji srednjih kompanija Visokom sudskom i tužilačkom vijeću, dok je među velikim kompanijama slavila kompanija Stanić Group.

Najbrža trkačica i ove godine bila je Amela Trožić iz Visokog sudskog i tužilačkog vijeća BiH, dok je titulu najbržeg trkača ponio Adi Šaljić iz kompanije ReSys.

Iako su ovu sezonu obilježile brojne ekipe pojačane velikim brojem trkača, priznanje za Najfit kompaniju, odnosno kompaniju sa najvećim brojem učesnika, pripalo je po četvrti put timu Raiffeisen Bank BiH, čija ekipa je brojala 126 trkača.

Titula najbrže medijske ekipe pripala je TV kući Nova BH.

I ove godine uručeno je priznanje za najbrži ženski tim, a pobjedu u ovoj kategoriji slavile su trkačice Raiffeisen Bank BiH.

AUDI B2B RUN je jedinstvena platforma namijenjena iskuljučivo poslovnoj zajednici. Događaj na prvo mjesto stavlja važnost aktivnog stila života i druženja kolega iz različitih kompanija izvan radnog vremena i okruženja. Utrka je prepoznata kao efikasan alat za jačanje korporativne kulture i timskog duha, a u prilog tome govori da su se ove godine na startu uz već poznate ekipe našle i brojne ekipe kompanija koje su po prvi put učestvovale na utrci.

Nakon utrke duge 5 km koja je prolazila kroz najatraktivnije dijelove Sarajeva, Vilsonovo šetalište i stadion Grbavica, održan je after run party i ujedno najveći afterwork party uz spektakularno proglašenje pobjednika. Za sjajnu atmosferu pobrinula se DJ Mex.

Audi B2B Run podržavaju kompanije čiji sastavni dio korporativne kulture je promovisanje aktivnog i zdravog načina života zaposlenika, te osnaživanje timskog duha. Uz naslovnog sponzora utrke, brand Audi koji je sinoć trkačima predstavio svoj prvi električni automobil e-tron, partneri događaja su i Heineken 0.0, Oaza, Oriflame, R&S, Podravka, Only One Catering, Mak Zara i Avalon.