Ukupan broj blogova u Kini je u augustu dostigao broj od čak 34 miliona, 30 puta više nego prije 4 godine kada je blog fenomen zahvatio cijelu zemlju.
Više od 17 miliona Kineza sebe smatra piscima blogova, nudeći osobne opaske i mišljenja o temama po njihovom izboru. Procjenjuje se da blogove redovno čita ukupno 75 miliona Kineza.
Rapidan rast broja blogova u Kini nudi i mnoge poslovne mogućnosti za marketinšku industriju. Neki blogovi, čiji su autori poznati i slavni Kinezi, privlače milione čitalaca dnevno.
Oko 40 posto blogera trvdi da bi prihvatilo reklame na svom blogu, a više od polovine čitalaca blogova tvrdi da bi i dalje posjećivali i čitali blogove sa reklamnim porukama.
Možda vas zanima
Želi obradovati fanove
Najplaćeniji youtuber u historiji za 26. rođendan poklanja 26 automobila: Ovo su uslovi
Najzapamćenija pobjednica