Bingo je od samog starta krenuo interesantnim modelom poslovanja, po uzoru na Fis (Vitez) i to ih je izdvojilo i uvijek drzalo zanimljivijim u odnosu na sve ostale trgovinske lance. Ono sto se meni najvise svidja kod Binga jeste to sto je jedini od svih uspio ispostovati i odrzati rijec svoje poslovne poruke "Kralj dobrih cijena", a to, bez obzira koliko mala i poslovno tanka sredina mi bili, kao odlika najvecih svjetskih brendova je itekako vazno u ocima gradjanstva; njihovih kupaca i svih ostalih. Zelim da Bingo istraje i da dozivi dan kada ce krenuti sa zeljom da promjeni ovaj besmisao koji je napravio Konzum u manijackom pohodu: konzum do konzuma, 3 konzuma na 100m... Za mene je Bingo nesto kao nacionalni heroj i veliki broj ljudi ce se sloziti da zahvaljujuci Bingu, bolje i jednostavnije zivimo i zbog veoma bogate ponude i zbog cijena. Jedan Bingo uvijek ima sve sto ti treba, 30 konzuma u jednom kvartu nikada nemaju nista od onog sto ti treba, a to utice na kvalitet zivota.
@generation u Bingu sam jednom u zivotu bio u Mostaru...toliko je prljavo bilo u kaficu da sam odustao od kave i izisli smo van na parkingu popiti hladan sok iz boce...fuuj
Prikaži sve komentare (245)