Kako ne kontate da Uber, ako i dodje u BiH, nece doci sa flotom novih auta i sa svojim vozacima. I dalje ce te voziti uhljup Sarajevotaksija ili jos gore neki seljober sto je sljegao u grad u golfu dvici za koji je uradio inspekciju kod Mehe u garazi iza kuce. A ruta ce te kostati 20% skuplje.
Jedino sto ce mozda biti u “odnosu” prema Sarajevotaksi, ukoliko sarajevotaksi sam se ne ukljuci u Uber, bice privatni taksi servisi koji ce mozda koristiti Uber a koji vec postoje u Sarajevu, te nelegalni prevoznici koji nemaju taksi registracije. Ovi zadnji nece biti pod nikakvim drzavnim/gradskim regulacijama tj tvoj komsija sto voza auto od prije rata na loz ulje ce moci da bude taksista. Ono sto je najgore u svemu ovome je sto Uber ne donosi nikakvu inostranu investiciju. Oni prodaju servis, mobilnu aplikaciju, za proviziju dok hlade dupe u nekom uredu. Dakle pare koje odu na njihovu proviziju su pare koje nestaju iz BiH ili u ovom slucaju Hrvatske ili Francuske.