Oskar vise nema nikakve veze sa nagradjivanjem glume. Leonardo ima vise talenta u malom prstu od ovog zvekana sto je osvojio nagradu.
Dovoljno je reci da Dzoni Dep nikada nije osvojio Oskara, a Marisa Tomei jeste. Alfred Hickok nije, a Dzejms Kameron jeste.
Ne gledam, Pero. Mislim da bih psihicki obolio ako bih gledao "zvekana" duze od 10 minuta, a inace americke filmove uzimam "na kasicicu".
To je opasna zaraza. Odumiru mozdane celije.
Sa woody harrelson u true detective. Navodni ostaćemo pufff.
Na imbd 9.5 ocjena samo 8 epizoda. Jedva čekam.
Iskreno odlična godina za oba ova glumca iz serije.
Dugo su čekali i nakon napornog rada i dočekali sasvim zasluženo.
Gledao sam te sve od matthewa McC. što si naveo izrastao je u klasu al fakat.
Marisa Tomei je dobila Oscara jer je s jedne strane fakat dobro odradila ulogu koja je na prvi pogled sablonska a ustvari je daleko slojevitija.
S druge strane, jedina je u kategoriji glumila u filmu koji nije bio cisto pucanje na Oscara - te je time ostala upecatljivija.
A da nije slucajno dobila nominaciju vidi se iz toga sto je u medjuvremenu pokupila jos dvije nominacije za Oscara.
Johnny Depp ce pak dobiti Oscara kad prestane da glumi Johnny Deppa kakvim ga zamislja Tim Burton.
Konstantno ili samo proseta kroz ulogu ili glumi Ludog Johnny Deppa.
Sjecate se kad ono u '90im nije u svakom filmu glumio Johnny Deppa u ulozi Ludog Johnny Deppa?
Cameron je takodje totalno zasluzio Oscare koje ima, s tim da su ga iz cisto politickih razloga zakinuli za Avatara.
Apsolutno svaki Oscar koji je te godine odnio Hurt Locker trebao je dobiti Avatar - od onih za montazu zvuka i videa (sto je cisti idiotizam dati ih bilo kojem drugom filmu te godine) preko scenaria i rezije pa do najboljeg filma godine koji Hurt Locker uopste nije trebao dobiti s obzirom da je bilo rijec o filmu od dvije godine ranije.
A za Hitchcocka... jebiga... osim za Lifeboat, svaki put je imao jaku konkurenciju.
No da Oscari nisu nikakvo mjerilo - nisu.
Ali eto... raju veseli.
sasa - Pogledaj malo bolje pa ces vidjeti da je Cameron ista vrsta rezisera kao svi ti koje navodis.
Posebno Kubrick.
Ne zbog tematike (Svi trpaju Kubricka pod onaj 2001 kao da je samo to snimio - jer raja pada ne efekte. Pa su mu zato i dali Oscara za to.) nego zbog opsesivnosti projektom kad ga preuzmu.
Pogledaj koliko je Kubrick filmova snimio i u kojim razmacima pa uporedi to s Cameronom.
Jedina BITNA razlika izmedju Camerona kao rezisera i Kubricka i Wellesa je sto Cameron svoje egotripove kontrolise.
Welles je konstantno sam sebe sabotirao. Da je imao vise samokontrole ne bi zavrsio snimajuci reklame za smrznuti grasak - iako je imao Oscara za Kanea.
Kud ces dalje kad je Kubrick koji je bio notorno "cvaknut" bio pouzdaniji od Wellesa i urednije je zavrsavao projekte.
Uostalom... To sto tri mrtva rezisera (Kubrick je jos bio ziv tad) nisu dobila Oscara za reziju nije nikakav argument da ga Cameron ne dobije.
Samo sto ga je trebao dobiti za Avatara ili Aliense a ne za Titanic
Sto opet pokazuje koliko je ostroumniji od Wellesa ili Hitchcocka.
Svjesno je uzeo da snimi film koji veze nema s njegovim opusom, no tako je dobro izmanipulirao i Akademiju i publiku da je opet napravio mega-hit, koji je uz to opet tehnicki fantastican.
Welles nema sanse da bi ikad dovrsio takav film.
Kubrick bi... ali mu niko ne bi dao te pare jer bi racunali da se nece isplatiti.
Hitchcock nije snimao takve filmove.
On je snimao jednu i samo jednu vrstu filmova.
Dunja - Licemjerno bi bilo da smo ga mi hvalili pa da smo MI onda glasali za drugog.
Ili da ga ismijavamo i govorimo da je los glumac, a poslije kad konacno dobije Oscara da ga hvalimo i pricamo kako smo uvijek znali da on to moze.
Ovo nije licemjerno. Cak stavise, donekle ga humanizira i cini bliskijim publici.
Mase vole pobjednike, no suosjecaju vise s gubitnicima.
Sto Leonardu moze samo da godi.
Premotaj deceniju-dvije i osim teenagerki mase su ga vidjele kao ljepuskastog ali pretencioznog supka.
@Dunja
Glupo je i mjeriti neciji talenat nagradama, ali sam samo navodio primjere da pokazem da neki fantasticni reziseri ili glumci nisu nikada dobili Oskara, a masa prosjecnih jeste. Martin Skorseze nije dobio oskara za neke od svojih najboljih filmova, pa su mu tek nedavno dali utjesni. Ne znam ko je osvajao nagrade kad je Meril Strip bila nominovana, ali bar pola od tih nagrada je mogla zasluzeno da odnese kuci. Htio sam samo reci da je nagrada totalno politicka i da nema veze sa umjetnoscu, kao i sve sto se desava danas. Umjetnost je odavno na samrti i samo se ceka da izdahne.
@Singerica
Ti si ovu trojicu sto nabrojah mogao i u neku dusevnu bolnicu strpati. Tako si ih fino opisao. Mislim da su bili veliki reziseri, umjetnici i majstori svog zanata, a ovaj holivudski miljenik sto snima Terminatore i Avatare i usput potrosi godisnji budzet omanje drzave, ne pravi filmove nego proizvode koji se dobro prodaju na trzistu.
Porediti Orson Velsa i Kamerona je isto kao porediti Van Goga i Endi Vorhola.
Jedan je crkavao od gladi i pravio umjetnost, drugi je svoju "umjetnost" unovcio za zivota. Treba praviti razliku izmedju biznismena i umjetnika.
Da ne spominjem tek Tarkovskog, Bunjuela, Felinija ili Bergmana. Oni nemaju Oskara, a reziser Terminatora ima.