Coca Cola piće koje toliko volimo. Nije stvar u samom piću (njegovom sastavu) već u marketingu. Coca Cola igra psihološke igre s ljudima od njenog osnivanja i puštanja u prodaju. Čije reklame su najbolje... ne treba pogađati... milijarde dolara troše na godišnjem nivou samo na marketing.... Jer, oni nam poručuju ....piti Colu znači biti sretan, imati najljepši doživljaj, biti ushićen, uspješan, duhovit, zabavan, voljen.... Sve smo u jednom ako pijemo Colu, pa je ona postala simbol naših zabava, rođendana, velikih životnih trenutaka zadovoljstva. Svaka im čast, to se zove umijeće trgovanja!
da i kazu kada 10 ljudi probaju pepsi i kolu. ali da ne znaju u kojoj je casi cola a u kojoj pepsi. statisticki 7 od 10 ljudi kazu da je pepsi ljepseg okusa. a kada isti boj ljudi proba kolu i pepsi a da samim tim znaju sta je sta statistika je ubjedljivo na strani kole. to je percepcija mozga koja automatski povezuje i govori nam drugacije. to mozemo svuda da vidimo sa cigarama kazemo da je marlboro bolji iako je to sve isto sranje. itd...
Da Coca Cola nije ukusna, pitka i slatka na svoj način, apsolutno nikakav marketing je nebi ucinio toliko popularnom. Misilm da je to daleko najbitnije, jer puno ljudi kupuje sve ostale vrste Cole gdje im okus odgovara. Ali slazem se da ima taj efekat - jedinog crnog pića na svijetu - kod coca cole. :)
Prikaži sve komentare (29)