Kako je ovo lijepo,pola Sarajeva radi u drzavnoj firmi,ne kasni im plata,imaju pare i za TAXI a kad se ljudi pobune svi na njih drvlje i kamenje,nikog nije briga sto isti ti radnici imaju porodicu,djecu koja su jutros otisla pjesice u skolu a bez para za uzinu jer nema plate u Grasu. Nasa svjest se nikad nece probuditi,tek kada vidimo da neko place i kuka na tv i zivi od have,onda suosjecamo, A za to ima ona poslovica Sit se gladnom nevjeruje
Za plate se bori na drugi naćin. Ćisti se svoje dvoriste, otpsta tehnološki višak (u Grasu je minimalno 60% radnika višak). Ovo što oni rade (vjerovatno neko iz vaše porodice - otac muž ili djete je apsolutno ilegalno) oni rade u uslužnoj dijelatnosti doduše evidentiranoj kao "komunalna dijelatnost". Za ovakvo nešto bi se u normalnoj državi u zatvoru završavalo. I kada se odluće na štrajk MORAJU ostaviti dovoljan broj vozila da grad nije paralizovan.
Želite monopol na tržištu a ovo radite; poskupljuju kuponi za studente.
Zaista sramotna situacija Gras je potrebno podhitno rasformirati(jedino im ostaviti tramvajski saobraćaj koji bi trebao biti pod nazorom KS-a) a ostalo bujrum na konkurs pa daj najbolju ponudu), uvesti radnu obavezu ili konacno vidjeti cijenu ove komunalne usluge koja je daleko niža od one koju Gras naplaćuje (cijena Centrotransove karte je 1 KM i sa tom cijenom bez icije subvenciju uspijevaju pokriti sve svoje troškove i ostvariti profit.
Kako da se mi borimo,sto nemamo pravo na zdravstveno,sto djeca psujuci idu u skolu,nezadovoljni situacijom u Grasu,kako banci da objasnimo da ratu kredita namamo da platimo,i da li je po zakonu da radis za daba.Zaboli mene a vas
OPET VAM PONAVLJAM; poćistite svoje dvorište - dok se kralo iz grasa sve vam je valjalo, dok ste se ilegalno i prekomjerno zapošljavali niste se bunili. Mjenjać kamiona na garažnom broju tramvaja Vam je uredu? Kada ovo radite treba se uvesti radna obaveza (da morate raditi a nista vam se neplaća) pa ko ne dode na posao 24h leti s posla. Gras je primao subvencije prodavao SKUPE karte, NIKAD nisu uradili cijenu koštanja putnik/kilometar. Nikad niste ostavljali pare za amortizaciju STO JE ZAKONSKA OBAVEZA. Pouka ovog i proslih strajkova Grasa je "Mi cemo raditi sta mi hocemo i kako hocemo a vi se ... Morate nam dati sve sto trazimo a mi ne zelimo da odgovaramo za svoje postupke" Sram i stid da vas bude. Ovo je kriminal. Ljudi nemaju para za taksi ali ga moraju placati jer ce ostati bez svog posla ako dan propuste. STIDITE SE.
OPET VAM PONAVLJAM; poćistite svoje dvorište - dok se kralo iz grasa sve vam je valjalo, dok ste se ilegalno i prekomjerno zapošljavali niste se bunili. Mjenjać kamiona na garažnom broju tramvaja Vam je uredu? Kada ovo radite treba se uvesti radna obaveza (da morate raditi a nista vam se neplaća) pa ko ne dode na posao 24h leti s posla. Gras je primao subvencije prodavao SKUPE karte, NIKAD nisu uradili cijenu koštanja putnik/kilometar. Nikad niste ostavljali pare za amortizaciju STO JE ZAKONSKA OBAVEZA. Pouka ovog i proslih strajkova Grasa je "Mi cemo raditi sta mi hocemo i kako hocemo a vi se ... Morate nam dati sve sto trazimo a mi ne zelimo da odgovaramo za svoje postupke" Sram i stid da vas bude. Ovo je kriminal. Ljudi nemaju para za taksi ali ga moraju placati jer ce ostati bez svog posla ako dan propuste. STIDITE SE.
OPET VAM PONAVLJAM; poćistite svoje dvorište - dok se kralo iz grasa sve vam je valjalo, dok ste se ilegalno i prekomjerno zapošljavali niste se bunili. Mjenjać kamiona na garažnom broju tramvaja Vam je uredu? Kada ovo radite treba se uvesti radna obaveza (da morate raditi a nista vam se neplaća) pa ko ne dode na posao 24h leti s posla. Gras je primao subvencije prodavao SKUPE karte, NIKAD nisu uradili cijenu koštanja putnik/kilometar. Nikad niste ostavljali pare za amortizaciju STO JE ZAKONSKA OBAVEZA. Pouka ovog i proslih strajkova Grasa je "Mi cemo raditi sta mi hocemo i kako hocemo a vi se ... Morate nam dati sve sto trazimo a mi ne zelimo da odgovaramo za svoje postupke" Sram i stid da vas bude. Ovo je kriminal. Ljudi nemaju para za taksi ali ga moraju placati jer ce ostati bez svog posla ako dan propuste. STIDITE SE.
OPET VAM PONAVLJAM; poćistite svoje dvorište - dok se kralo iz grasa sve vam je valjalo, dok ste se ilegalno i prekomjerno zapošljavali niste se bunili. Mjenjać kamiona na garažnom broju tramvaja Vam je uredu? Kada ovo radite treba se uvesti radna obaveza (da morate raditi a nista vam se neplaća) pa ko ne dode na posao 24h leti s posla. Gras je primao subvencije prodavao SKUPE karte, NIKAD nisu uradili cijenu koštanja putnik/kilometar. Nikad niste ostavljali pare za amortizaciju STO JE ZAKONSKA OBAVEZA. Pouka ovog i proslih strajkova Grasa je "Mi cemo raditi sta mi hocemo i kako hocemo a vi se ... Morate nam dati sve sto trazimo a mi ne zelimo da odgovaramo za svoje postupke" Sram i stid da vas bude. Ovo je kriminal. Ljudi nemaju para za taksi ali ga moraju placati jer ce ostati bez svog posla ako dan propuste. STIDITE SE.
OPET VAM PONAVLJAM; poćistite svoje dvorište - dok se kralo iz grasa sve vam je valjalo, dok ste se ilegalno i prekomjerno zapošljavali niste se bunili. Mjenjać kamiona na garažnom broju tramvaja Vam je uredu? Kada ovo radite treba se uvesti radna obaveza (da morate raditi a nista vam se neplaća) pa ko ne dode na posao 24h leti s posla. Gras je primao subvencije prodavao SKUPE karte, NIKAD nisu uradili cijenu koštanja putnik/kilometar. Nikad niste ostavljali pare za amortizaciju STO JE ZAKONSKA OBAVEZA. Pouka ovog i proslih strajkova Grasa je "Mi cemo raditi sta mi hocemo i kako hocemo a vi se ... Morate nam dati sve sto trazimo a mi ne zelimo da odgovaramo za svoje postupke" Sram i stid da vas bude. Ovo je kriminal. Ljudi nemaju para za taksi ali ga moraju placati jer ce ostati bez svog posla ako dan propuste. STIDITE SE.
OPET VAM PONAVLJAM; poćistite svoje dvorište - dok se kralo iz grasa sve vam je valjalo, dok ste se ilegalno i prekomjerno zapošljavali niste se bunili. Mjenjać kamiona na garažnom broju tramvaja Vam je uredu? Kada ovo radite treba se uvesti radna obaveza (da morate raditi a nista vam se neplaća) pa ko ne dode na posao 24h leti s posla. Gras je primao subvencije prodavao SKUPE karte, NIKAD nisu uradili cijenu koštanja putnik/kilometar. Nikad niste ostavljali pare za amortizaciju STO JE ZAKONSKA OBAVEZA. Pouka ovog i proslih strajkova Grasa je "Mi cemo raditi sta mi hocemo i kako hocemo a vi se ... Morate nam dati sve sto trazimo a mi ne zelimo da odgovaramo za svoje postupke" Sram i stid da vas bude. Ovo je kriminal. Ljudi nemaju para za taksi ali ga moraju placati jer ce ostati bez svog posla ako dan propuste. STIDITE SE.
Nesto se previse ponavljas,ja nisam u upravi Grasa i ne stojim iza njega,a pogotovo nemam nista sa tom firmom i onima koji su krali,njih treba na lomacu...Samo znam da za 1km se neces provozati ni u jednom centrinom busu na ZE-DO kantonu,pa ni uci u njega,a moje dvoriste je pocisceno jer nemam otpadaka,ali me stvarno zanima,kako ljudi nemaju srca za druge ljude,kako mogu da spavaju a znaju da im je komsija gladan,zaboli mene a vas
Izvinjavam se zbog ponovljenih postova (vjerovatno se to desilo zbog zagušenja servera). Cijena od 1 KM je cijena koju je Centrotrans naplacivao za gradski prevoz sa niskopodnim autobusima koji su ekonomicniji i jeftiniji od medugradskih autobusa. Sa cijenom od te 1 KM uspjeli su PLATITI RADNIKE, pokriti svoje troškove, ostaviti pare za amortizaciju te ostvariti profit od 20%, dok na istim linijama GRAS je redovno pravio gubitke sa cijenom karte 1.6 KM - 1.8 KM + subvencija. Naravno da se treba kazniti rukovodstvo, ali i radnici koji su sve znali ali nisu nista poduzimali, jer se radilo i u "njihovom interesu", Kada je dosla revizija da provjeri poslovanje GRAS-a radnici su i tada stupili u strajk. Tako da ne vidim bas preveliku razliku izmedu rukovodstva i radnika u ovom slucaju, jer nitko nije obavljao svoj posao odgovorno i kako treba.
Sve to stoji kao tacno sto ste naveli,ali se centro vozao samo po ravnim djelovima Sa,nije vozio Podhrastove i okolne padinske djelove Sa. A ko ce biti kriv ako meni racun ne valja i iskljuce mi struju,moja djeca mozda, tako ni radnici nemaju nista sa tim,jer je Gras kolateralna steta u onim politickim previranjima u nasoj tkz drzavi
tacno Centrotrans je vozio kljucne (vitalne) dionice u gradu jer su za to dobili dozvolu. Za padinske dijelove postoje kombi vozila koja smanjuju troskove. Tako da se sa tom cijenom karte moglo bez ikakvih problema raditi. Naravno da postoje i ne profitabilne dionice gdje je frekfencija putnika puno manja ali upravo zbog takvih dionica i postoje subvencije koje opet napominjem Centrotrans nikada nije imao. Takoder još jednu bitnu stvar napominjem Centrotrans je sam sebi kupio sva vozila i sam ih servisira, dok je GRAS sva vozila dobio (donacije KS) i za njih KS placa servisiranje . trosak manje.
Sa konstatacijom da su GRASU naskodile "politicke prevare" mogu se sloziti ali djelomicno. Grasu su 95% stete nanijeli NJEGOVO vlastito rukovodstvo i dobrim dijelom "posteni" radnici. Naravno nisu svi u istom kosu, ali i radnici koji se nisu bunili protiv kriminala koji se odvijao pred njihovim ocima po meni su isto toliko zasluzni za ovu situaciju kao i gore spomenuti. Prava bez obaveza i moguci posljedica nikad ne idu skupa. I da btw nezz da li ste znali podatak da je u GRASU najveca plata u KSu za obicne fizikanere (vozace) cija je plata cak veca od plate jednog MAGISTRA farmacije. Sto se tu nisu pobunili?
Situacija ni u ostalim javnim preduzecima nije bajna (radnicima Klinickog centra je blokirana plata pa ljudi ne idu u strajkove).
ako je rjesenje da se uvede konkurencija naka to i urade,ali nece vlada da grize ruku koja je hrani,treba nekom da se nastima da preuzme i privatizuje autobuse,mi mala raja mozemo samo da gledamo kuda sunce hoda,jer kao pojedinci ne mozemo nista napraviti.A naravno da je kriva uprava i direktori,samo kako su mogli na vrijeme da daju plate kada je Adis bio direktor,dok ova koka ne moze nista da im obeca,zalosno brate pa hajd