Iz prve ruke, ljudi(mislim na wizz) su umorni od obecanja koja se ne ispunjavaju ili su samo pomjerena sa mrtve tacke i stagniraju. Njivu, gdje treba postaviti prilazna svijetla koja nedostaju, pokusavaju rijesiti godinama, a ne mogu jer je vlasnik ters i nece da suradjuje. Wizz je bio jako tolerantan i cak je preuzeo ogroman rizik da leti sa aerodroma koji ispunjava minimum uslova, a toliko je wizz i trazio u pocetku. Sve ide tromo i sporo, zato su i otisli.
sve je tacno ali i nasi debili se cak nisu ni pojavljivali na dogovorenim sastancima za pregovore. toliko o svakoj vlasti i stranci. od sda pa sve do onih zelenih ubleha
Da se radi o svijetlima na poletno-sletnoj pisti svi bi se letovi otkazali.Problem je kod Wizz air-a, koji je kao mađarska kompanija imao najpovoljnije uslove sa Rusijom o cijeni ruskih energenata zbog čega je kompanija bila jako konkurentna ( kerozin čini 75% cijene leta). Nakon sankcija Rusiji, od strane EU, Wizz air nemože koristiti pogodnosti iz ugovora sa Rusijom.
Prikaži sve komentare (45)