Proces monetizacije
60

Mercator prodaje najveće tržne centre u BiH, Hrvatskoj i Sloveniji

Klix.ba
Foto: K. S./Klix.ba
Foto: K. S./Klix.ba
Kompanija Mercator započela je proces monetizacije velikih tržnih centara po ubrzanom postupku na nivou cijele grupe, uključujući BiH, potvrđeno je iz Uprave Mercatora BiH za Klix.ba.

Monetizacija znači prodaju objekta koji se potom uzimaju pod najam od novog vlasnika, kako bi se dobio svjež kapital.

"Praksa nove Uprave Mercatora pokazala se uspješnom na primjeru Mercatora Beograd. Današnji trend u svijetu posmatra 'sell i lease back’ (prodaj pa unajmi prodano) kao uobičajenu praksu, tako da će prodavnice Mercatora BiH nastaviti raditi na istim lokacijama jer se uz prodaju paralelno potpisuju dugoročni ugovori o najmu prodavnica. Želimo istaći da je tenderska dokumentacija upućena isključivo međunarodnim real estate investitorima", kazali su nam iz Mercatora BiH.

Iz Mercatora BiH dodaju kako će nastaviti uspješno poslovanje te da potencijalna prodaja nekretnina neće utjecati na njihov rad, kao ni na broj radnih mjesta u njihovim prodavnicama.

"Ideja poslovanja Mercatora BiH ostaje ista, a to su ponuda velikog broja kvalitetnih artikala u našim prodavnicama i vrhunska udobnost pri kupovini", istakli su iz Mercatora BiH.

Kako saznajemo, navodno je 17 centara iz Slovenije, Hrvatske i BiH uključeno u proces monetizacije.

Slovenski Dnevnik piše kako se u ovoj zemlji prodaje najveći Mercator u Šiškoj koji se prostire na 30.000 kvadrata. U Sloveniji se prodaje još sedam marketa u mjestima Kranj, Jesenice i Koper.

U Zagrebu se prodaje slavni Super Konzum Radnička, jedan od najvećih Mercatorovih shopping centara na Balkanu. Potoji mogućnost kako će Mercator prodati i centre u Puli, Rijeci i Splitu.

Kada je riječ o centrima u BiH, u projekt su navodno uključeni najveći trgovinski centri u Sarajevu, Tuzli i Banjoj Luci.