Rast prihoda
35

Vrijednost dionica Facebooka i Amazona porasla za vrijeme pandemije

Klix.ba
Mark Zuckerberg i Jeff Bezos (Foto: EPA-EFE)
Mark Zuckerberg i Jeff Bezos (Foto: EPA-EFE)
Čak i u vrijeme pandemije, Facebook bilježi rast prihoda od 11 posto, dok su dionice ove kompanije porasle za osam posto. U isto vrijeme dionice kompanije Amazon porasle su za oko četiri posto.

Sve ovo dešava se jer su potrošači, odnosno Facebook korisnici za vrijeme pandemije provodili više vremena u svojim domovima. U Kanadi i Sjedinjenim Američkim Državama dnevno se bilježilo oko 198 miliona aktivnih korisnika, što je povećanje za oko tri miliona korisnika na dnevnoj osnovi. U isto vrijeme u Evropi je zabilježeno oko 305 miliona dnevnih posjetitelja ove društvene mreže, što je prilično uobičajeno.

Iz Facebooka su kazali da se porast korisnika ove mreže odražava na povećan angažman potrošača koji više vremena provode kod kuće.

"U proteklom periodu primjećujemo znakove normalizacije rasta i angažmana korisnika jer su mjere suzbijanja epidemije olakšane širom svijeta, a posebno u razvijenim tržištima na kojima je penetracija Facebooka veća", navodi se u izjavi kompanije.

Facebook je bilježio oko 3,14 milijardi korisnika na mjesečnom nivou, što je razlika u odnosu na prethodno tromjesečje kada je ovu društvenu mrežu posjećivalo oko 2,99 milijardi korisnika. Ovi podaci odnose se na korisnike Facebook aplikacija poput Instagrama, Messengera i Whatsappa.

Iako su analitičari prognozirali da će ova kompanija povećati prihode za treći kvartal za oko 7,9 posto, sama kompanija prognozira rast od oko 10 posto.

U isto vrijeme, nakon zatvaranja tržišta u četvrtak, Amazon je prijavio fiskalnu zaradu u drugom tromjesečju. Dionice kompanije porasle su za otprilike 4 posto.

Prema prognozama analitičara, kompanija Jeffa Bezosa očekuje prihod od 88,91 milijardi dolara. Amazon očekuje da će neto prodaja u trećem tormjesečju biti između 87 i 93 milijarde dolara, što predstavlja međugodišnji rast između 24 i 33 posto.

Kompanija predviđa raspon opreativnog prihoda između dvije i pet milijardi dolara.

"Potrošili smo 4 milijarde dolara na troškove tokom pandemije koronavirusa kako bismo zaposlenicima obezbijedili sigurnost, a kupcima isporučili proizvode. Osim toga, svakom zaposlenom na prvoj liniji i partnerima dostavljačima isplatili smo bonus u iznosu većem do 500 miliona dolara", kazao je izvršni direktor Amazona Jeff Bezos.