Promo
33

Vodeći svjetski tortilja brend Doritos je stigao u BiH

Foto: M. O./Klix.ba
(Foto: M. O./Klix.ba)
Doritos, vodeći svjetski tortilja brend, stiže u Bosnu i Hercegovinu. Premijerna prodaja je počela 7. juna u objektu Bingo Plus, TC Alta, gdje je Doritos prvo "sletio“, a od danas Doritos proizvodi će biti dostupni i u ostalim Bingo trgovinama širom zemlje.

Doritos je brend za odvažne, a odlikuje ga neodoljiva hrskavost u tri intezivna okusa - Taco, Nacho i Hot Corn, u pakovanjima od 100 grama.

"Veliko nam je zadovoljstvo i ponosni smo što je Doritos, globalni PepsiCo brend, sletio i u Bosnu i Hercegovinu, tačnije u Bingo trgovine. Doritos je za početak premijerno predstavljen u Bingo Plus trgovini u Shopping Centru Alta u Sarajevu, gdje su potrošači bili u prilici da se upoznaju s proizvodom ili, ako ga već znaju, da uživaju u njegovoj hrskavosti i budu dio brojnih odvažnih aktivacija na mjestu prodaje", izjavila je Jelena Mitrović, Doritos brand manager za teritoriju zapadnog Balkana ispred kompanije PepsiCo.

Vijest da je neidentifikovani leteći trougao primijećen iznad Bingo trgovačkih objekata, najavile su i brojne objave na društvenim mrežama, što je dodatno zaintrigiralo mnoge sugrađane.

"Misterija letećeg trougla je riješena! Doritos, vodeći svjetski tortilja brend, stigao je najprije u Bingo trgovine. Nastavljamo da budemo inovativni i dovodimo svjetske trendove u Bosnu i Hercegovinu, pa smo se tako i ovog puta potrudili da spremimo nešto potpuno novo i neodoljivo za naše kupce. Želimo da se odvažite i probate jedinstveni Doritos okus, a mi ćemo biti dovoljno odvažni i nastaviti da dovodimo nove okuse za nove generacije", izjavila je Tatjana Paunoski, PR manager kompanije Bingo.

Potrošači u više od 200 zemalja širom svijeta milijardu puta dnevno uživaju u PepsiCo proizvodima. Svojim portfoliom hrane i pića koji obuhvata Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana, PepsiCo je ostvario više od 64 milijarde dolara neto prihoda u 2018. godini. PepsiCo portfolio obuhvata širok spektar hrane i pića, uključujući i 22 brenda koja pojedinačno generišu više od milijardu dolara na godišnjem nivou u maloprodaji.

PepsiCo poslovna vizija jeste da bude globalni lider u segmentu pića i grickalica vodeći se poslovnom filozofijom “Pobjeđujemo sa svrhom“. „Pobjeđujemo sa svrhom“ je cilj koji obuhvata održivost na tržištima na kojima posluje, uz ostvarivanje društvene odgovornosti kroz svaki segment poslovanja. Za više informacija posjetite <a class="text-biznis hover:underline" href="www.pepsico.com"target="_blank">www.pepsico.com.