Komentari (85)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Super investiran novac bas gdje i treba👍
Ili si lud ili se praviš lud, nikad Bihać aerodroma cidjet neće, a ove pare će nestat. Pa gdje si vidio da se može aerodrom gradit sa usrana 2 miliona.
Ovim se zauvjek prekida izolacija bihaćke regije. Aerodrom će omogućiti bolji razvoj turizma,lakši i brži kontakt s investitorima,eventualno i određene cargo servise za export-import i poštu.
@trapper.kerry Komplikovati znamo,to si u pravu! ali u ovom slučaju mislim da se radi o projektu od izuzetne važnosti za cijelu Krajinu i siguran sam da će projekat biti pod lupom mnogih. S obzirom da će se ukupna vrijednost jednog ovakvog projekta, sigurno vrtiti dvocifrenim milionskim brojevima,koncesija mogućim investitorima na malo duži period mislim da je realna mogućnost.
nije vlada nista dodijelila, vlada nije firma vlada ne pravi pare. to su pare svih nas.nije to bakirovo ni fadilovo ni njihove vlade
to tamo treba kao kravi sedlo.zavrsit ce cijela prica kao i unska pruga sve je to magla samo od price i da se klepi neki milion.
dobra vijest za naivne. Pametan zna da pola tih para ode u tal, i da "dokumentacija" ne znaci nista konkretno a najveća stavka
Čuj projektna dokumentacija 500k...imal iko pametan ovdje da mi objasni šta sve uključuje projektna dokumentacija i što to toliko košta....ja sve nešto kontam - inžinjer sjedi,crta...nacrta i mlatne 500k...
Ne kazem da ne treba Bihacu aerodrom ali gledajuci sa aspekta prihoda mislim da je isplativije investirati novac za aerodrom u Mostaru, ipak je more blizu i tu je Medjugorje gdje dolaze razni turisti.
sad ce direktoru plata 5000KM minimalno, plus ostale beneficije...sta ga boli briga
"navedena sredstva su namjenski prikupljena od putničke takse koja se naplaćuje isključivo za razvoj avioinfrastrukture u FBiH" Tu taksu plaćaju samo punici na Sarajevskom aerodromu, jeli to jedini aerodrom u federaciji? Kada će se prekinuti ti umjetni nameti na Sarajevski aerodrom?
Papirologija i dozvole 700.000 KM?
Treba ojacati kapacitete aerodroma. I to sva cetiri: Sarajevo, Tuzla, Mostar i Bihac. Da ne bi bilo diskriminacije, treba za trebinjski aerodrom udijeliti 100KM.
@New_Folder S obzirom da se gradnja auto puteva koji povezuju veće bošnjačke gradove namjerno i maksimalno usporava,aerodrom u Bihaću je najbolji način da se ta regija brzo i efikasno izvuče iz izolacije!
Vi niste normalni, kome gradite aerodrom kad ni kompanije nemate da vas poveze sa glavnim gradom ???????? LOPOVLUK 100 %
tacno , valjda ide prvo auto put pa onda avio ...al kod balija moze sve zguza
Aerodrom Trebinje je dobio konkurenciju! :)
Eto love podobnim činovnicima... plate su osigurane, mozda i neka povisica uleti. Kao oni bi da prave aerodrom......
ahhaa sta ce tek na.godinu raditi ako su vec sad poceli lagat. sto niste svratili malo na he Vranduk da se.uslikate na.praznom gradilistu