Promo
61

Vienna Run4lifestyle 10K Night Run i Dolorex B2B štafetna noćna utrka za kompanije će se održati u Sarajevu

U okviru drugog po redu Olimpija Run Fest-a, 14. juna 2019. godine sa početkom u 20:00 sati, održat će se tradicionalni Vienna Run4lifestyle 10K noćni cener te Dolorex B2B štafetna utrka za kompanije u centru Sarajeva. Generalni pokrovitelji događaja su Vienna osiguranje i kompanija Bosnalijek.

U 2018. godini, prvi trkački vikend Olimpija Run Festa okupio je 1.000 učesnika iz BiH i regije, s ciljem dobre zabave i promocije zdravog životnog stila. Ove godine se očekuje 1.500 učesnika, od čega preko 800 gostiju iz drugih gradova BiH i regije. Kao i prilikom svih događaja u organizaciji Udruženja Marathon Sarajevo, dio sredstava biti će izdvojen u društveno odgovorne svrhe. U saradnji sa Gorskom službom spašavanja, stanica Sarajevo, trkači će imati priliku da prodaju svoje kilometre za vrijedne spasioce.

"Cilj nam je prikupiti sredstva (5.000 KM) za kupovinu polovnog terenskog vozila koje je ekipi GSS-a potrebno za prevoz i treniranje njihovog četveronožnog kolege Šmekija, koji će biti njuška ove kampanje, a koji na terenu može zamijeniti čak do 30 spasioca. Sretni smo i ponosni jer smo dio ovog društveno odgovornog projekta kojim pomažemo i olakšavamo posao vrijednog tima GSS-a. Nadamo se jednako dobrom ishodu kao i u svim prethodnim društveno odgovornim akcijama u organizaciji Udruženja Marathon, koje su svaki put iznova pokazale kako su trkači ljudi velikog srca", izjavio je Erol Mujanović, direktor Udruženja Marathon Sarajevo. Više informacija o načinu prijave za kampanju dostupno je na oficijelnom Facebook eventu kampanje Nabaci 5 za Šmekija.

U ovoj godini, Udruženje Marathon Sarajevo je pripremilo i posebno izdanje noćne utrke namijenjeno kompanijama. Cilj je podsticanje zdravog i aktivnog životnog stila uposlenika te razvijanja timskog duha kroz zdravu, laganu i zabavnu aktivnost, koja će pružiti priliku uposlenicima kompanija da na inovativan način izađu iz zone komfora i urade nešto pozitivno za sebe i zajednicu.

Trasa obje utrke startat će u sumrak na Trgu djece Sarajeva te prolaziti kroz najljepše dijelove Sarajeva, vodeći trkače kroz jedinstven noćni trkački doživljaj. Sve učesnike očekuju bogati trkački paketi koji između ostalog uključuju: specijalno dizajniranu dri-fit majicu, startni broj sa čipom za mjerenje vremena, finišersku medalju, bogat muzički sadržaj duž cijele trase trke, Bingo voćnu okrepu i osvježenje, te brojne poklone organizatora i sponzora, kao što je Heineken 0.0 pivo, Powerade napitak itd. Učesnike Dolorex B2B štafetne noćne utrke očekuje i ekskluzivni networking event za kompanije koji će se održati nakon utrke.

Trasa duga 10 km prolazit će kroz centar grada Sarajeva, tačnije u tri identična kruga ulicama: Maršala Tita (start: Trg djece Sarajeva), prema zgradi Predsjedništva, duž Obale Kulina bana te ulicama Mula Mustafe Bašeskije i Maršala Tita do cilja trke (Trg djece Sarajeva). Učesnici individualne Vienna Run4Lifestyle noćne trke trčat će punu dionicu dugu 10k, dok će štafetnu trku trčati timovi u sastavu od tri osobe, gdje će svaka osoba trčati dionicu dužine 3,3 km. Broj timova iz jedne kompanije nije ograničen. Trasa dužine 3,3 km je dovoljno kratka da se može završiti i brzim hodom ukoliko neki od učesnika nisu spremni za trčanje cijelog kruga.

Prijave za obje utrke otvorene su do 7. juna, a obrasci za prijavu dostupni su na oficijelnoj web stranici Udruženja Marathon Sarajevo. Prijava je potpuna registracijom na web stranici te uplatom kotizacije do navedenog datuma. Limit broja učesnika za Vienna Run4Lifestyle individualnu noćnu utrku je 1.000 učesnika, dok se za Dolorex B2B štafetnu utrku može prijaviti ukupno 150 timova iz kompanija, stoga iz Udruženja Marathon pozivaju sve zainteresirane da se prijave na vrijeme i osiguraju svoj startni paket.

Projekat su podržali: generalni pokrovitelji, Vienna osiguranje i kompanija Bosnalijek, Olimpija, Heineken 0.0, ABSL, Zira, Bingo, Autan, Pringles, Hyundai, Juicy, Biona, Garmin, Bosanski kulturni centar i KJKP Rad.

Posebnu medijsku podršku pružili su: portal Klix.ba, Business Magazine te Antena i Mix radio.