Komentari (50)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
AUTOPUT a ne brza cesta. Privatni objekti ne smiju biti prepreka necemu sto ce koristiti buduce generacije.
Isto vazi i za jedan market (Penny) i Prvu transferzalu. Penny treba da zna da ako dodje do promjene trase Prve transferzale da ce ih citavo Sarajevo bojkotovati
WAOOO sad ce neki 3D prikaz.
WooooooooooW
Samo ne dirajte Vilsonovo Setaliste
Bez gradskog autoputa (brze ceste) Sarajevo nikad nece postati metropola. Postojeci kapaciteti su odavno prepunjeni i mora se odmah pristupiti rjesenju ovog problema. Zeljeznice ne smiju biti nikakav faktor u odlucivanju, nego ih izmjestiti iz srca grada i onda fino na tom mjestu sagraditi nove ceste.
@saptac konjima Riješenje iz Zimbanvea. Nigdje u Evropi ne izmještaju zeljeznice.
opa, još jedan projekat, još jedna cesta, još jedna obmana. Ovo je već 3-4 projekat cesta u zadnje 3-4 godine a nigdje nije ništa započeto osim kamena temeljca
Dragi čitaoci i ostali, da li ste poslije ovog obavješteniji ili pametniji ili zadovoljniji? Ja isto planiram podići dvorac...samo ne znam kad i kako!
Gdje su pare od Kirinskog duga, brza cesta lasva-nevic polje..
Mislim da je u građevinarstvu, najjeftinije rješenje i najgore rješenje.
Pocele su pripreme za loaklne izbore
Pa nije gužva samo u Sarajevu, gužva je i u Tuzli, Mostaru, Zenici, Bihaću.... Mi valjda trebamo samo trpati u bužet !? Sarajevo se izgrađuje, a ti se Muzafere kupaj .
@LastMohican slažem se a iz Sarajeva sam.pr da se ceste grade u svim krajevima BiH,da se u javnom sektoru u Sarajevu isto tako zapošljavaju Sarajlije (jer je preko 95% zaposlenih po državnim frimama u SA iz TZ,ZE itd),da firme iz Sarajeva dobiju pokoji tender u EP BiH,a ne samo firme iz TK(što je slučaj u zadnjih 10 godina);da neki dirketor JP u Sa bude iz SA,a ne samo i stalno iz TK (EP BiH) itd itd. Znači svima ista prava.
@Tukelje To sto se ti zalazes uopste nije "svima ista prava". Svima ista prava su kad najbolji kandidat dobije posao, nevezano da li je iz Sarajeva, Mostara ili nekog treceg mjesta. Ti zelis da tender JP dobije firma jer je iz Sarajeva. A ja zelim da tender dobije firma koja ponudi najbolju uslugu/proizvod za novac koji se placa.
PRIKAŽI ODGOVORE (1)
sredite gradski prevoz, pa ljudima se gadi uci u onaj tramvaj radje ce putovati 15 minuta duze i skuplje sa autom
Autoputevi kroz grad su se pravili u sedamdesetim godinama prošlog stoljeća, pa se nakon katastrofe u tim gradovima danas ruše i pretvaraju u parkove. Kako će to proći u Sarajevu, kde je ionako zrak zimi katastrofa, kad privuku još hiljade novih automobila u centar, nije teško predvidjeti. Već prije početka izgradnje je izvjesno, da će gradjani postepeno doći pameti, i ovu unakaznu gradjevinu anulirati.
@beha2 Al dok bude postojala, plaćaće njen "rad" sarajlije svojim zdravljem. Možete očekivat duplo više auta u gradu, nego danas. Umjesto toga, grad bi trebao investirati prije svega u Gras, trotoare, staze za bicikle. Ugledati se na Kopenhagen i Amsterdam, a ne na zaostale Moskvu, Beograd i Istambul.
Dobro su se sjetili..eto im šanse da Turcima ponude gradnju gradskog autoputa, što predstavlja prvu dionicu autoputa Sarajevo-Beograd preko Višegrada
@BulevarUrednih 1.Gdje si naš'o trasu? 2.Nisam iz Sarajabada (to bi bio ispravan naziv ako hoćeš da se praviš pametan, a ne Sarajlabad). 3. Kad ćete vi promijeniti turski naziv grada Istočno Sarajevo?
Zasto ovi sto prave zgrade i uzimaju milione po otoci, stupu... ne ucestvuju u prosirenju cesta, skola, ambulanti vodovoda, jer oni zatrpavaju grad stanovima i novim vozilima...
Bit će brza kad se napravi, a do tad ko živ ko mrtav.