biznis
0

Telemach internet od sada pet puta brži od standarda u BiH

Telemach svojim korisnicima kablovskog interneta povećava pristupne brzine interneta unutar DUO i TRIO paketa.

Telemach internet od sada je 5 puta brži od standarda u BiH čime kompanija Telemach još jednom potvrđuje svoj status lidera na tržištu širokopojasnog interneta u BIH.

Za sve nove i postojeće pretplatnike koji se odluče za korištenje nekog od DUO NET ili TRIO GRANDE PAKETA na 24 mjeseca, Telemach je povodom povećanja brzine priredio akciju šest mjeseci besplatnog korištenja interneta. Korisnici koji se opredjele na neki od DUO NET GRANDE paketa uz ugovor na 24 mjeseca dobijaju i besplatan internet u periodu od 6 mjeseci, a uz TRIO paket, pored besplatnog interneta, korisnik dobija i HD kanale. Novost u ponudi Telemacha su i besplatne minute prema mobilnim mrežama, a dostupne su unutar TRIO GRANDE EXTRA I TRIO GRANDE PREMIUM paketa.

Dosadašnje statistike pokazuju da BiH značajno zaostaje u broadband razvoju kako za susjedima, tako i za EU. Penetracija fiksnog broadbanda prema istraživanjima krajem 2013. godine bila je 13,5 posto u BiH što je upola manje u odnosu na EU prosjek od 30 posto. Prosječna brzina pristupa u septembru 2014.godine u BiH bila je 8.49 Mbit/s, u odnosu na prosjek EU od 27 Mbit/s. Isto tako brzina mobilnog broadband pristupa u septembru 2014. godine u BiH bila je 3.27 Mbit/s u odnosu na prosjek EU od 13.2 Mbp/s.

"Ulazak stranih investicija na područje broadband interneta, među kojima je jedna od značajnijih kompanije Telemach, uticala je na višestruki porast brzina interneta i pad cijena u BiH što je rezultiralo napuštanjem koncepta naplate prometa. Stoga danas zahvaljujući kompaniji Telemach standardnu ponudu na tržištu predstavlja neograničeni (flat) paket usluga. Mišljenja smo da je potrebno da svi zajedno investiramo još više u širokopojasni internet, kako bi BiH bila konkurentnije društvo, a njeni građani ostvarili digitalnu pismenost na razini‎ razvijenijih zemlja", istakao je Kenan Đonko, direktor prodaje, korisničkog odnosa i marketinga kompanije Telemach.