biznis
0

Swatch povećao profit 43 posto

FENA
Swatchov luksuzni model Breguet
Swatchov luksuzni model Breguet
Najveći svjetski proizvođač satova, grupacija Swatch je u drugom polugodištu poslovne 2006. godine povećao profit 43 posto, zahvaljujući prije svega većoj tražnji luksuznih modela Omega i Breguet, ali i snažnoj prodaji u Kini i Indiji.

Neto profit kompanije je u spomenutom periodu bio 499 miliona švajcarskih franaka (413 miliona dolara), u poređenju s 350 miliona franaka u isto vrijeme godinu dana ranije, prenijela je agencija Bloomberg, uz napomenu da Swatch panira da otkupi sopstvene akcije u vrijednosti od 400 miliona franaka.

U ovoj švicarskoj kompaniji kažu da su jako dobro započeli ovu godinu i da planiraju tako i nastaviti. Prema podacima švicarske Federacije proizvođača satova, vrijednost prodaje Swatcha u Kini je u januaru povećana 21 posto, na 155 miliona franaka.

Prošle godine neto profit kompanije je iznosio 827 milion franaka, što je povećanje od 35 posto u odnosu na 614 miliona franaka prethodne godine, dok je prodaja porasla za 12 odsto, na 5,05 milijardi franaka.