Brzo i jednostavno
6

Upravljate svojim finansijama bilo kada i bilo gdje uz digitalne usluge Addiko Bank Sarajevo

Sponzorirani članak
Addiko Bank Sarajevo
Addiko Bank Sarajevo
S ciljem poboljšanog korisničkog iskustva, te pružanja mogućnosti klijentima da svojima računima raspolažu brzo i efikasno, uz znatno povoljnije naknade, Addiko banka kontinuirano radi na unapređenju digitalnih servisa.

Banka je u prethodnom periodu u Addiko Mobile aplikaciji za fizička lica uvela niz novih funkcionalnosti, a neke od njih su: "mPrenesi" - prijenos novca putem telefonskog imenika, "mDopuni" - dopuna prepaid računa BH Telecom operatera, kao i "mQR" - plaćanje telefonom u Bingo trgovinama.

U dijelu pravnih lica, klijenti imaju mogućnost apliciranja za digitalne garancije i tranše putem usluge elektronskog bankarstva.

Addiko banka je nedavno uvela i funkcionalnost pod nazivom "mToken" koja omogućava jednostavniji pristup elektronskom bankarstvu, te potvrdu izvršenja naloga plaćanja u zemlji i inostranstvu.

Pravna lica svojim finansijama mogu upravljati i putem mobilnog telefona, korištenjem Addiko Business Mobile aplikacije.

Klijenti koji ugovore uslugu Addiko Business Mobile u promotivnom periodu do 30. juna 2024. godine oslobođeni su plaćanja mjesečne naknade za prvih šest mjeseci korištenja.

"Veliko nam je zadovoljstvo vidjeti pozitivne reakcije klijenata na uvođenje novih funkcionalnosti, kao i aktivnu upotrebu istih, uz konstantno bilježenje porasta broja korisnika digitalnih usluga. Kao banka koja je prepoznata kao jedan od lidera u digitalnom bankarstvu, trudimo se klijentima pružiti brza i jednostavna rješenja kako bi njihovo iskustvo s bankom bilo ne samo uspješno, nego i zadovoljavajuće", istakao je Denis Omeragić, direktor Sektora upravljanja proizvodima.

Svjesni važnosti digitalizacije koja bankarstvo čini pristupačnijim, jednostavnijim i efikasnijim za klijente, iz Addiko banke navode da će i u narednom periodu nastaviti raditi na unapređenju i modernizaciji postojećih, ali i na uvođenju novih digitalnih servisa.