{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Promo
/
Rođendan BH Telecoma: Umjesto skupih proslava druženje s malenim herojima

7.9.2018. u 15:35
387
Rođendan BH Telecoma: Umjesto skupih proslava druženje s malenim herojima
387
Druženjem s djecom oboljelom od raka, potpisivanjem ugovora o pokroviteljstvu dva apartmana u Roditeljskoj kući u Sarajevu te predstavljanjem korporativnog filma i novog časopisa pod nazivom Moja priča, kompanija BH Telecom je ove sedmice obilježila 14. rođendan.
TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA
Podsjetimo, Moja priča je novi slogan BH Telecoma i dio je novog, blago osvježenog korporativnog identiteta.

BH Telecom u novom vizuelnom ruhu

Korporativni brend BH Telecoma je jedan od najboljih brendova u BiH i jedini brend iz telekomunikacijske industrije koji je u prethodnoj godini imao porast za 6,4%, prema istraživanju relevatnog časopisa Evropske komunikacije i danas njegova finansijska vrijednost iznosi 48 miliona dolara.

Logo i narandžasta boja BH Telecoma su prepoznatljivi ali dinamika telekomunikacijske industrije, spektar usluga koje koriste mladi i biznis zajednica je zahtijevala novi pristup vizuelnom identitetu kompanije. S tim u vezi, BH Telecom je u ovoj godini uradio blagi redizajn na korporativnom nivou koji je u već prepoznatljivi vizuelni identitet i kolorite kompanije unio svježinu, novi ton i grafičke elemente, savršeno ih uklapajući u postojeći imidž i komunikacijske standarde brenda.

U isto vrijeme je plasiran i novi korporativni slogan „Moja priča“ koji je povezao sve vizuelne i grafičke inovacije, ali i širok spektar usluga i pogodnosti BH Telecoma, te na taj način ujedinio identitet svih aspekata kompanije. BH Telecom je dio svake važne priče i projekta iz oblasti kulture, sporta, nauke i humanitarnih poslova, a širokom ponudom usluga za svakog pojedinačnog korisnika, ovaj slogan na najbolji način odražava sveobuhvatnu ulogu kompanije u bh. društvu.

Kampanja "Pun pogodak"

Novi vizuelni identitet i novi slogan je plasiran s kampanjom „Pun Pogodak“ u kojoj su direktno učestvovali pojedini članovi nogomente reprezentacije BiH koju BH Telecom podržava već 4 godine.

Povezujući Nogometni savez i bh. Zmajeve, BH Telecom je dobio fantastičan video spot u kojem se, između ostalih, pojavljuju Bešić, Šunjić, Šehić, Višća, dok glavne uloge tumače Robert Prosinečki i Miralem Pjanić, a spot je odlično prihvaćen posebno kada je riječ o ljubiteljima fudbala i djeci koji gotovo u svakodnevnoj komunikaciji koriste određene fraze iz spota.

Milić: Prvi put sam napravio korporativni film
Povodom ovogodišnjeg rođendana BH Telecom je odlučio napraviti korporativni film koji će prikazati razvoj telekomunikacijske industrije u BiH i značaj kompanije kao pokretača društvenog razvoja. Producentska uloga je povjerena eminentnom novinaru Goranu Miliću.

Iako nije imao iskustva s proizvodnjom TV filmova o velikim kompanijama te je kako kaže redovno odbijao takve ponude znajući unaprijed da će se teško spojiti pravila TV novinarstva sa zahtjevima korporacijskog menadžmenta, u slučaju BH Telecoma, napravio je iznimku.

"Kada pogledam naše mlade kako barataju mobitelima, kako bakice zovu na skype unuke u St. Louisu ili Kanadi, kada vidim da je internet, taj jedinstveni sistem povezivanja s milijardama ljudi u svakoj zabiti svijeta, toliko jeftin i dostupan svakome, i kad shvatim kako je ova industrija važna za sveukupno poslovanje, poželio sam ipak napraviti taj film i nasloviti ga "Moja priča".

BH Telecom i Mali princ za malene heroje

Isti naziv "Moja priča" nosi i korporativni časopis koji je također lansiran kao jedna od ovogodišnjih aktivnosti kompanije BH Telecom. Također, dio novog vizuelnog identiteta je i lansiranje viber stickera i radio stanice BH Telecoma pod nazivom "Moj radio".



Pored brojnih informacija koje potvrđuju tržišno liderstvo na bh. telekomunikacijskom tržištu u ovom časopisu možete pronaći i intervju s bh. teniserom Damirom Džumhurom te Miralemom Pjanićem fudbalerom nogometne reprezentacije BiH, koji je zajedno s BH Telecomom i Sindikatom Generalne direkcije BH Telecoma pokrovitelj dvije sobe u roditeljskoj kući za period 2018. - 2020. godine.



Naime, na dan ove kompanije 5. septembra generalni direktor i zaposlenici BH Telecoma te nogometni reprezentativac Miralem Pjanić potpisali su ugovor o pokroviteljstvu dva apartmana u Roditeljskoj kući u Sarajevu u kojoj borave roditelji i njihova djeca, oboljela od malignih bolesti. Pokroviteljstvo se odnosi na period od tri godine, i za svaku godinu iznosi po 10.000 KM.

"Cijelo vrijeme razmišljam šta da kažem, ali mislim da u ovom ambijentu i ne treba dugo govoriti, jer on ustvari sve govori. Umjesto skupih i pompeznih rođendanskih proslava, mi smo još prošle godine odlučili da Dan BH Telecoma obilježimo baš ovdje u Roditeljskoj kući sa najhrabrijim i najsnažnijim među nama, djecom koja su istinski heroji, kojima je potrebna i ovakva vrsta naše pažnje i podrške. Ono što slobodno mogu kazati je da ćemo nastaviti i dalje sa ovakvim načinom obilježavanja rođendana najuspješnije bosanaskohercegovačke kompanije" rekao je Mirsad Zaimović, generalni direktor BH Telecoma.



Poseban trenutak bio je kada je u Roditeljsku kuću ušao Miralem Pjanić, a to se naročito vidjelo na licima mališana.

"Čast mi je biti dio ove priče na Dan BH Telecoma. Nadam se da će ovaj projekat podići svijest kod svih građana u BiH, ako to već nije sistemski urađeno. Ja sam otac jednog Edina i to me je odmah pogodilo. Obećavam da ću i dalje podržavati ovakve priče, jer djeca su naša budućnost. Poručio bih svima da budemo jaki i izdržimo", kazao je Pjanić te dodao da mu je drago štoje novo lice najuspješnije bh. kompanije koja kontinuirano iskazuje svoju opredjeljenost za humane misije.

I ova aktivnost, kao i brojne druge poput podrške skoro svim značajnim državnim reprezentacijama, potvrđuju dugogodišnje strateško opredjeljenje kompanije o društvenoj odgovornosti i proaktivnom odnosu prema bh. društvu.

Najnovije
Najčitanije
Preporuke
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: