Promo / Rođendan BH Telecoma: Umjesto skupih proslava druženje s malenim herojima
Podsjetimo, Moja priča je novi slogan BH Telecoma i dio je novog, blago osvježenog korporativnog identiteta.
BH Telecom u novom vizuelnom ruhu
Logo i narandžasta boja BH Telecoma su prepoznatljivi ali dinamika telekomunikacijske industrije, spektar usluga koje koriste mladi i biznis zajednica je zahtijevala novi pristup vizuelnom identitetu kompanije. S tim u vezi, BH Telecom je u ovoj godini uradio blagi redizajn na korporativnom nivou koji je u već prepoznatljivi vizuelni identitet i kolorite kompanije unio svježinu, novi ton i grafičke elemente, savršeno ih uklapajući u postojeći imidž i komunikacijske standarde brenda.
U isto vrijeme je plasiran i novi korporativni slogan „Moja priča“ koji je povezao sve vizuelne i grafičke inovacije, ali i širok spektar usluga i pogodnosti BH Telecoma, te na taj način ujedinio identitet svih aspekata kompanije. BH Telecom je dio svake važne priče i projekta iz oblasti kulture, sporta, nauke i humanitarnih poslova, a širokom ponudom usluga za svakog pojedinačnog korisnika, ovaj slogan na najbolji način odražava sveobuhvatnu ulogu kompanije u bh. društvu.
Kampanja "Pun pogodak"
Povezujući Nogometni savez i bh. Zmajeve, BH Telecom je dobio fantastičan video spot u kojem se, između ostalih, pojavljuju Bešić, Šunjić, Šehić, Višća, dok glavne uloge tumače Robert Prosinečki i Miralem Pjanić, a spot je odlično prihvaćen posebno kada je riječ o ljubiteljima fudbala i djeci koji gotovo u svakodnevnoj komunikaciji koriste određene fraze iz spota.
Milić: Prvi put sam napravio korporativni film Povodom ovogodišnjeg rođendana BH Telecom je odlučio napraviti korporativni film koji će prikazati razvoj telekomunikacijske industrije u BiH i značaj kompanije kao pokretača društvenog razvoja. Producentska uloga je povjerena eminentnom novinaru Goranu Miliću.
Iako nije imao iskustva s proizvodnjom TV filmova o velikim kompanijama te je kako kaže redovno odbijao takve ponude znajući unaprijed da će se teško spojiti pravila TV novinarstva sa zahtjevima korporacijskog menadžmenta, u slučaju BH Telecoma, napravio je iznimku.
"Kada pogledam naše mlade kako barataju mobitelima, kako bakice zovu na skype unuke u St. Louisu ili Kanadi, kada vidim da je internet, taj jedinstveni sistem povezivanja s milijardama ljudi u svakoj zabiti svijeta, toliko jeftin i dostupan svakome, i kad shvatim kako je ova industrija važna za sveukupno poslovanje, poželio sam ipak napraviti taj film i nasloviti ga "Moja priča".
BH Telecom i Mali princ za malene heroje
Pored brojnih informacija koje potvrđuju tržišno liderstvo na bh. telekomunikacijskom tržištu u ovom časopisu možete pronaći i intervju s bh. teniserom Damirom Džumhurom te Miralemom Pjanićem fudbalerom nogometne reprezentacije BiH, koji je zajedno s BH Telecomom i Sindikatom Generalne direkcije BH Telecoma pokrovitelj dvije sobe u roditeljskoj kući za period 2018. - 2020. godine.
Naime, na dan ove kompanije 5. septembra generalni direktor i zaposlenici BH Telecoma te nogometni reprezentativac Miralem Pjanić potpisali su ugovor o pokroviteljstvu dva apartmana u Roditeljskoj kući u Sarajevu u kojoj borave roditelji i njihova djeca, oboljela od malignih bolesti. Pokroviteljstvo se odnosi na period od tri godine, i za svaku godinu iznosi po 10.000 KM.
"Cijelo vrijeme razmišljam šta da kažem, ali mislim da u ovom ambijentu i ne treba dugo govoriti, jer on ustvari sve govori. Umjesto skupih i pompeznih rođendanskih proslava, mi smo još prošle godine odlučili da Dan BH Telecoma obilježimo baš ovdje u Roditeljskoj kući sa najhrabrijim i najsnažnijim među nama, djecom koja su istinski heroji, kojima je potrebna i ovakva vrsta naše pažnje i podrške. Ono što slobodno mogu kazati je da ćemo nastaviti i dalje sa ovakvim načinom obilježavanja rođendana najuspješnije bosanaskohercegovačke kompanije" rekao je Mirsad Zaimović, generalni direktor BH Telecoma.
Poseban trenutak bio je kada je u Roditeljsku kuću ušao Miralem Pjanić, a to se naročito vidjelo na licima mališana.
"Čast mi je biti dio ove priče na Dan BH Telecoma. Nadam se da će ovaj projekat podići svijest kod svih građana u BiH, ako to već nije sistemski urađeno. Ja sam otac jednog Edina i to me je odmah pogodilo. Obećavam da ću i dalje podržavati ovakve priče, jer djeca su naša budućnost. Poručio bih svima da budemo jaki i izdržimo", kazao je Pjanić te dodao da mu je drago štoje novo lice najuspješnije bh. kompanije koja kontinuirano iskazuje svoju opredjeljenost za humane misije.
I ova aktivnost, kao i brojne druge poput podrške skoro svim značajnim državnim reprezentacijama, potvrđuju dugogodišnje strateško opredjeljenje kompanije o društvenoj odgovornosti i proaktivnom odnosu prema bh. društvu.