Finansijski rezultati LG-a
0

Rekordno visoka prodaja televizija s ravnim ekranom

Sarajevo-x.com
Foto: AP
Foto: AP
LG Electronics (LG) danas je objavio da prihod kompanije za 2010. godinu iznosi 55,8 triliona KRW (48,2 milijardi USD), dok neto profit iznosi 1,3 triliona KRW (1,1 milijarda USD). Operativni profit za 2010. godinu iznosi 176,4 biliona KRW (152,5 miliona USD).

Nerevidirani rezultati bazirani na IFRS (International Financial Reporting Standards) za tromjesečni period zaključno sa 31. 12.2010. godine, pokazuju snažan porast prihoda u sektorima kućne zabave i kućnih aparata, prije svega zahvaljujući rastu isporučenih televizora sa ravnim ekranom i mobilnih telefona, što djelimično nadoknađuje umjerene rezultate prodaje u sektoru mobilnih telefona tokom kvartala.

Kompanija LG u četvrtom kvartalu 2010. godine ostvarila je konsolidovani prihod u iznosu od 14,7 triliona KRW (13,0 milijardi USD), što je porast od 9,4 posto u odnosu na prethodni kvartal. U četvrtom kvartalu kompanija LG zabilježila je netogubitak u iznosu od 256,4 milijardi KRW (226,3 miliona USD). Ukupan operativni profit je smanjen, ali su i gubici u sektoru mobilnih telefona reducirani, što je, uz smanjenje zaliha, pozitivno utjecalo na protok novca.

Rezultati prodaje kompanije LG Home Entertainment porasli su za 15,8 posto (u KRW) u odnosu na prethodni kvartal, zahvaljujući rekordno visokoj prodaji televizora sa ravnim ekranom tokom Q4 koja je rezultat snažnog utjecaja sezonske prodaje i liderske pozicije proizvoda LG kompanije na razvijenim tržištima. Kompanija je isporučila 8,7 miliona televizora sa ravnim ekranom, što predstavlja rast od 33 posto u odnosu na isti period prethodne godine. Ipak, zahvaljujući padu prosječne cijene proizvoda koja je rezultat intenzivirane konkurencije u TV industriji, prihodi su smanjeni u odnosu na treći kvartal i zabilježen je operativni gubitak u ovom kvartalu.

Godišnja prodaja zabilježila je skok od 12,5 posto u odnosu na prethodnu godinu uprkos ekonomskoj stagnaciji na razvijenim tržištima i dostigla je vrijednost od 22,1 triliona KRW (19,1 milijarda USD).

Prihodi kompanije LG Mobile Communications porasli su za 10,9 posto u odnosu na prethodni kvartal zahvaljujući snažnom rastu prodaje smart telefona kao što je Optimus One. Ukupno 30,6 miliona mobilnih telefona je isporučeno na tržište tokom četvrtog kvartala, što je rast od 8 posto u odnosu na prethodni kvartal. U 2011. godini, fokus kompanije bit će na postizanju profitabilnosti kroz predstavljanje premium smart telefona, diferencijaciji tablet PC proizvoda i repozicioniranje cjenovne konkurentnosti mobilnih telefona.

Kompanija LG Home Appliance kontinuirano ostvaruje odlične rezultate, tako da je i 2010. godini zabilježila 13,7 posto rasta na godišnjem nivou u iznosu od 2,8 triliona KRW (2,5 milijardi USD) i operativni profit od 78 milijardi KRW (68,8 miliona USD). Prodaja je porasla zahvaljujući ostvarenim rezultatima na sjeverno-američkom tržištu i kontinuiranom rastu na tržištima u razvoju. Ukupna prodaja u 2010. godine porasla je za 11,9 posto u odnosu na 2009. godinu, na 10,7 triliona KRW (9,2 biliona USD), ostvarujući značajne operativne margine. U kompaniji očekuju da će zadržati lidersku poziciju na tržištu frižidera i veš mašina, kao i da će unaprijediti poslovanje u segmentu linearnih kompresora i prerade vode.

Prodaja kompanije LG Air Conditioning povećana je za 50,5 posto u odnosu na prošlu godinu, na 0,9 triliona KRW (0,8 milijardi USD). Značajan rast zabilježen je na Srednjem istoku, Africi, Centralnoj i Južnoj Americi, a intenzivirana je prodaja komercijalnih AC sistema. Ukupna godišnja prodaja dostigla je 4,8 triliona KRW (4.2 milijarde USD), što je rast od 12,2 posto u odnosu na prethodnu godinu. U 2010. godini kompanija nastavlja da ulaže u razvoj solarnih ćelija i LED rešenja rasvjete i da unaprijeđuje svoju poziciju na polju air conditioning proizvoda od strateške važnosti.
Kompanija LG Business Solutions povećala je prodaju za 1,9 posto u odnosu na prošli kvartal sa 1,2 triliona KRW (1,1 milijardi USD) uprkos padu potražnje i niske prosječne prodajne cijene. Godišnja prodaja iznosi 4,8 triliona KRW (4,2 milijarde USD), što predstavlja rast od 4,3 posto u odnosu na prošlu godinu.

Poslovni ciljevi i izgledi za Q1 2011.

Fokus kompanije, pod snažnim vodstvom višeg menadžmenta, bit će strateške investicije u razvoj proizvoda i garancija visokog kvaliteta proizvoda na dugoročnom nivou. Kako bi pripremila temelje za budući rast, kompanija će nastaviti da investira u poslove visokog potencijala, kao što su solarna energija, komercijalni program air conditioning sistema i prerade vode, saopćeno je iz LG-a.