Regrutacija – izazov savremenog društva

Regrutacija – izazov savremenog društva
67
Sponzorirani članak
7.10.2019. u 14:36
0
komentara
67

dijeljenja
Regrutacija – izazov savremenog društva
Uz ogromne radne migracije, poslodavci u BiH suočavaju se sa nizom dodatnih izazova: od problema sezonskog zapošljavanja, uslova u kojima posluju u odnosu na zemlje gdje naši ljudi odlaze, ali i visokih nameta na plate itd. U gorućem problemu odlaska radne snage najveći je izazov upravo zadržati najbolje, kada baš svi žele otići.
Kompanija Kolektiv u svom sastavu ima vodeći web portal za oglašavanje radnih mjesta Posao.ba, ali i specijaliziranu agenciju za regrutovanje kandidata za lokalno, regionalno i internacionalno tržište rada.

Trenutno broji 40 zaposlenih, od čega 12 regrutera i regruterki koji svakodnevno komuniciraju sa poslotražiocima i poslodavcima.
Osnovani 2001.godine, sklopili su saradnju sa jednom od najvećih medijskih grupacija Alma Media 2012.godine čime su proširili svoju mrežu poslovnih partnera na skandinavske, baltičke zemlje i centralnu Evropu.

Kompanija Kolektiv pored oglašavanja na portalu www.posao.ba i regrutacijskih usluga nudi i niz drugih rješenja na polju ljudskih resursa kao što je staff leasing, employer branding, istraživanje tržišta, poslovno savjetovanje, te ima i tim ljudi koji su zaduženi za projektne aktivnosti u svrhu kreiranja većeg broja radnih mjesta za mlade ljude (MarketMakers), a organizator su godišnjih poslovnih evenata u BiH: najveće istraživanje tržišta rada - Najpoželjniji poslodavac, DRIVE - leadership and talent conference kao i online sajma za zapošljavanje Virtualni dani karijera i znanja.





Portal Posao.ba svakodnevno posjećuje preko 300.000 korisnika, a prosječan broj oglasa na portalu dnevno iznosi preko 3100. Alma Berberović, Corporate account manager, probaće nam bliže objasniti kako Agencija Posao.ba može pomoći savremenom tržištu rada, i kompanijama koje bore bitku za kadrom.

Šta podrazumijevamo pod terminom regrutacija ?

Cilj svake kompanije jeste da posluje što uspješnije i to dugoročno, što je moguće postići jedino zahvaljujući kvalitetnom i kompetentnom kadru, odnosno radnoj snazi. Regrutovanje predstavlja izuzetno važan proces za svaku kompaniju i/ili organizaciju. Ljudski resursi su osnovna snaga svake kompanije koji za cilj imaju postizanje najboljih rezultata. Imati kvalitetnu radnu snagu znači imati pokretačku snagu razvoja i napretka. Na današnjem tržištu rada veliki je izazov imati radnu snagu čije znanje, kvalifikacije, sposobnost omogućavaju profit kompaniji. Regrutacija podrazumijeva proces kojim se dolazi do kvalitetne radne snage.

Kako izgleda proces regrutacije u Posao.ba?

U doba kada tržište rada diktiraju kandidati veoma je teško doći do kvalitetne radne snage. Kako bismo omogućili kompanijama/organizacijama da pronađu idealne kandidate u što kraćem vremenskom periodu nudimo im regrutacijske usluge. Agencija Posao.ba povezuje poslodavce i poslotražioce koristeći različite kanale komunikacije i baze podataka.

Prije svega sa poslodavcima, odnosno sa našim klijentima definišemo potrebne kriterije: kvalifikacije koje radnik/ci treba/ju imati, vještine koje mora/ju posjedovati i sl, zatim broj pozicija i očekivanje/a od radne/ih pozicije/a. Nakon što definiramo kriterije kreiramo oglas i objavljujemo na našem portalu www.posao.ba, te oglas promovišemo kroz različite medije (radio stanice, portali, društvene mreže i sl.). Kako bi osigurali da imamo što veći broj kvalitetnih kandidata koristimo i našu internu bazu sa kandidatima koja se svakodnevno ažurira novim biografijama. Kada u konačnici suzimo broj kandidata i odaberemo one idealne za poziciju nastavljamo sa procesom; obavljamo intervjue, testiranje i kreiranje psihološkog profila kanidata. Na kraju procesa klijentima, odnosn poslodavcima isporučujemo listu kandidata koji odgovaraju definisanim kriterijima. Bitno je spomenuti da i kandidatima i klijentima u toku ovog procesa, a i kasnije pružamo podršku, te dajemo garantni period osiguravajući posao, odnosno kandidata na određen vremenski period.


Zašto su regrutacijske usluge potrebne na današnjem tržištu rada?

Glavni cilj regrutacije svakako je pronalazak idealnih kandidata. Samim time regruter mora da zadovolji potrebe i poslodavca i poslotražioca. Kod procesa regrutacije, regruter ne samo da mora biti upoznat sa kandidatovim vještinama, već mora da poznaje tržište i poslodavca. Šta se podrazumijeva pod time? Dobar regruter zna kako istaći poslodavca na tržištu rada, zna kako prepoznati kvalitete poslodavca i zna iste izdvojiti. Ovo je veoma bitno obzirom da današnje tržište rada diktiraju poslotražioci, a ne poslodavci kako je unazad dvije godine bio slučaj. Također, dobar regruter vrlo dobro poznaje kandidate, njihove zahtjeve, ambicije i želje, te na jednostavniji način bira kandidate i lakše dolazi do istih.

Potrebu za regrutacijskim uslugama imaju sve one kompanije i organizacije koje nemaju dovoljno vremena da se posvete pronalasku idealnih kandidata, ali i one kompanije i organizacije koje nemaju ekpertizu i resurse. U ovakvim slučajevima uvijek se angažuje regrutacijska agencija koja ima znanje, resurse, iskustvo i alate kojima lakše i efikasnije dolazi do idealnih kandidata.

Na današnjem tržištu rada za poslodavce se javljaju dva glavna izazova: nedostatak kvalitetne radne snage i zadržavanje kvalitetne radne snage. Kako bi se privukla radna snaga, ali i kako bi se ista zadržala u kompaniji ili organizaciji bitna je kultura kompanije/organizacije. Ističe se brend poslodavca koji uvije polazi od samog poslodavca, odnosno ovisi o slici koju je isti kreirao na tržištu rada.

Pogodna radna atmosfera, mogućnosti napredovanja, atraktivan finansijski paket, edukacije, briga o ljudima samo su neki od kriterija koji ističu poslodavca. Većina poslodavaca na tržištu svoje kvalitete ne ističe, a najčešće jer ih smatra nebitnim ili ih ne zna prepoznati. Upravo zbog toga tu je regrutacijska agencija: da istakne ono najbolje kod poslodavaca čime privlači kvalitetan kadar. Agencija služi i da kompanije i organizacije otvore svoja vrata prema tržištu i da prepoznaju vrijednosti koje imaju, a sve u cilju privlačenja i zadržavanja najboljih talenata.

I za kraj, koje su reference koje mogu govoriti za vas?

Neke od kompanija za koje smo vršili regrutaciju su:

• Alma Ras
• R&S
• Lufthansa InTouch
• Teleperformance
• Aljazeera
• Raiffeisen Bank
• Swissotel
• JYSK
• BD
• H&M
• Authority Partners
Prijavi grešku


Komentari (0)
Komentari na članak su isključeni.