Sajam u organizaciji Simperfect agencije za marketing i promociju i namjestaj.shopa, prve bh. online platforme za promociju i prodaju namještaja okupio je 60 izlagača - renomiranih kompanija i malih firmi u začecima.
Platforma sajamnamjestaja.com na kojoj je održan Sajam bilježi 70 hiljada pregleda, blizu osam hiljada posjetilaca te promotivni doseg do 350 hiljada.
"Raduju nas odlični rezultati. Više od toga, međutim, raduje nas činjenica da smo u ovu priču uspjeli uključiti sve važne aktere - partnere iz drvnoprerađivačkog sektora, državne institucije, obrazovne ustanove, medije i poslovne portale, javnost - te da smo i sami prepoznati kao dobar i partner od povjerenja", riječi su izvršne direktorice Samire Avdić.
Kako organizatorice navode, okolnosti uvjetovane pandemijom - ograničenost kretanja, otežana kupovina, oslabljena ekonomija - jedan su od povoda organiziranja Sajma.
"Svakako da smo željeli odmaći od negativne paradigme, ponuditi ovom sektoru dio rješenja i prevladati nemogućnosti uvjetovane pandemijom. Želja i optimizam tima koji je vrijedno radio pokazali su svoje rezultate. Konačno, interes samih izlagača iz drvnoprerađivačkog sektora, velika zainteresiranost domaće javnosti te upiti za saradnju iz inostranstva svakako su bili izuzetan podstrek ovoj inicijativi", ističe Ajla Žujo Demirović, PR Sajma.
Povratak realnim tokovima nužan je i neminovan. No, isto tako, jedan od vidova poslovanja u budućnosti je i online umrežavanje stručnjaka i profesionalaca.
Na tom tragu i platforma namjestaj.shop nastoji poboljšati promociju proizvođača i prodavača namještaja te, slijedeći globalne trendove, za krajnje korisnike kupce osavremeniti prodaju i kupovinu namještaja te ju učiniti sigurnom, jednostavnom i ugodnom.