Uz potpuno novo ime i dizajn, brend Laganini doživio je već u startu značajno poboljšanje kvaliteta u odnosu na dosadašnje Vispakove praškaste proizvode, na čemu je radio tim stručnjaka kompanije. Najveća promjena ostvarena je kod Laganini pudinga od čokolade, kod kojeg je povećana gramatura proizvoda.
Bitno je istaći da unaprijeđenje kvaliteta ovih proizvoda neće utjecati na promjenu cijene. Novitet je svakako i Laganini puding s okusom lješnjaka koji će upotpuniti asortiman već postojećih pudinga od vanilije, čokolade, jagode i maline.
Laganini proizvodi bit će dostupni širom Bosne i Hercegovine, a već sada postoji interes inozemnih kupaca za ovim najnovijim Vispakovim brendom.
Razvoj brenda Laganini zasluga je domaćih stručnjaka iz kompanije Vispak, dok je dizajn ambalaže i imena povjeren mladom sarajevskom dizajneru Timuru Stroilu.