Privreda
9

Tehnologija svakodnevno napreduje, ali živa riječ privlači privrednike u Mostar

Piše: Amer Džano
(Foto: FF PIXMOS/Klix.ba)
Međunarodni sajam gospodarstva, 17. po redu, otvoren je danas u Mostaru, a već prvog dana zabilježen je veliki broj posjetilaca.

Osim privrednih giganata iz BiH i Hrvatske, brojne manje firme iz BiH koriste mogućnost izlaganja na mostarskom sajmu privrede. Jedna od tih firmi je Slatka tajna iz Brčkog.

Sahida Namić je vlasnica ove firme koja se bavi proizvodnjom i plasiranjem slatkih proizvoda na cijelom prostoru BiH. Ona ističe da je ova vrsta domaće proizvodnje zapravo porodična tradicija stara 100 godina.

"Nastojimo plasirati što više naših proizvoda i svake godine posjećujemo sajmove u BiH. Osim što razmjenjujemo iskustva sa drugim kompanijama, tu smo da pokušamo plasirati što više proizvoda. Trenutno radimo samo na tržištu BiH, a uskoro se nadamo plasmanu proizvoda i u inozemstvo. Uvjereni smo da to možemo, jer su naši proizvodi organski, bez aditiva“, kaže Sahida Namić za Klix.ba.

Direktorica Sajma, Dalfina Bošnjak, ističe da je u Mostar pristiglo čak 700 izlagača iz 20 zemalja što ovaj Sajam čini najvećim okupljalištem privrednika u BiH tokom godine.

"Svi znamo da su početkom februara bili socijalni nemiri u BiH i ja se nimalo ne čudim što su izostali neki partneri. Zato smo napravili rekonstrukciju sajma gdje najviše predstavljamo bosanskohercegovačko tržište", rekla je Bošnjak.

Osim brojnih kompanija, među izlagačima su se našle i entitetske privredne komore, te turističke zajednice.

Andrija Krešić, direktor Turističke zajednice Hercegovačko-neretvanskog kantona, za Klix.ba govori o važnosti učešća privrednika i turističkih zajednica na mostarskom sajmu.

"Mi učestvujemo na svim sajmovima i sa sigurnošću mogu ustvrditi da je ovaj najbolji u BiH. Za nas je ovo prilika da izložimo našu ponudu i da na najbolji mogući način privučemo turiste. Tehnologija napreduje svakim danom, ali živa riječ privlači privrednike ovdje", naglašava Krešić.

Ističe da Hercegovačko-neretvanski kanton svoju ponudu zasniva na tri turistička centra: Mostaru, Neumu, Međugorju.

"Ipak, u posljednje vrijeme bilježimo i veliki broj posjeta u Rami i Jablanici. Ovdje na Sajmu se nadamo i razgovorima sa rukovodstvima udruženja raftera i etno sela sa područja našeg kantona, kako bi smo dalje zajedničkim snagama radili na privlačenju turista", kaže Krešić.